  • 1. Data: 2004-09-10 10:39:55
    Temat: nękanie sms-ami
    Od: "krajan178" <m...@w...pl>

    proszę o poradę
    jest taka sytuacja : znajoma jest nękana sms-ami, telefonami przez swojego
    byłego chłopaka, nie jest to obraźliwe ale uciążliwe
    zamierzam porozmawiać z tym jegomościem
    czy jest jakiś paragraf w kodeksie określający że tego typu postępowanie
    jest czynem karalnym ?
    z góry dziękuje
    pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2004-09-10 11:29:34
    Temat: Re: nękanie sms-ami
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik krajan178 napisał:

    > czy jest jakiś paragraf w kodeksie określający że tego typu postępowanie

    Pomyślałbym o KW.

    Np:

    Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w
    błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo
    karze nagany.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 3. Data: 2004-09-10 12:39:57
    Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl>

    Użytkownik "krajan178" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamierzam porozmawiać z tym jegomościem
    > czy jest jakiś paragraf w kodeksie określający że tego typu postępowanie

    a nie prościej iść do operatora sieci w której ma ona telefon i zablokować
    numer telefonu z którego przychodzą owe sms-y??
    Aneta

  • 4. Data: 2004-09-10 13:39:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo

    uwazasz ze staranie sie o milosc bylej to zlosliwe dokuczanie?

    P.

  • 5. Data: 2004-09-10 13:50:18
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Najprosciej jest zmienic numer komorki.

    Lech Dubrowski

  • 6. Data: 2004-09-10 14:35:51
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > a nie prościej iść do operatora sieci w której ma ona telefon i zablokować
    > numer telefonu z którego przychodzą owe sms-y??

    ROTFL
    bez komentarza

  • 7. Data: 2004-09-10 15:01:18
    Od: Richat <r...@t...pl>

> [...]

    > zamierzam porozmawiać z tym jegomościem
    > czy jest jakiś paragraf w kodeksie określający że tego typu postępowanie

    wyslac oficjalne pismo do goscia ze jezeli nie przestanie to sprawa
    trafi do sadu i tu podac tenze paragraf

    --
    Pozdr.Richat

  • 8. Data: 2004-09-10 15:54:06
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał:

    > a nie prościej iść do operatora sieci w której ma ona telefon i
    > zablokować numer telefonu z którego przychodzą owe sms-y??

    twierdzisz, ze jak pojde do operatora i powiem, ze ma Ci zablokowac
    numer, bo wysylasz mi smsy, to sie zgodzi?

    --
    Psychik

  • 9. Data: 2004-09-10 16:07:27
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Psychik napisał:

    > twierdzisz, ze jak pojde do operatora i powiem, ze ma Ci zablokowac
    > numer, bo wysylasz mi smsy, to sie zgodzi?

    nie ze jemu ma zablokowac nr telefonu, tylko ma zalozyc jej filtr, ze
    jak przyjda jej smsy od danego numeru to maja nie wplywac na jej
    telefon, zreszta chyba niektore telefony maja taka funkcje ze sie
    blokuje niepozadane numery

    --
    Pozdr.Richat

  • 10. Data: 2004-09-10 16:32:05
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał:

> [...]
    > jak przyjda jej smsy od danego numeru to maja nie wplywac na jej
    > telefon, zreszta chyba niektore telefony maja taka funkcje ze sie

    nie dalem emotikonki, ale przeciez zartowalem.
    jestem za - taka usluga powinna byc platna 50zl od numeru - teraz mowie
    powaznie :-)

    --
    Psychik