  • 81. Data: 2017-07-14 18:19:30
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ten kraj jest chory.

    Dlaczego hory? Że latające szczury pod ohroną?
    Strasznie brudzą to fakt, ale to o, że komuś pszeszkadza ich gruhanie nie
    pszekonuje mnie.
    Jak gruhają znaczy, że coś jest nie tak.
    Gruhanie można traktować podobnie jak ujadanie pilnującego psa. One pilnują
    podobnie. Pilnuja też ludzi na swój sposób.

    Natomiast ewidentną zaletą ptactwa jest wyjadanie owadów, zjadających nas, i
    nam zbiory. Co prawda gołąb jest głównie roślinożerny, ale czasem owadem
    niepogrdzi.
    Drugą ważną zaletą jest to , że po ptactwie często najwcześniej widać
    degradację środowiska, że coś jest nie tak.
    Np jak się wyprowadzają, albo zdychają itp, znaczy, że coś jest nie tak i
    należy szukać pszyczyny, prawie zawsze zagrażającej także ludziom.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 82. Data: 2017-07-14 18:44:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-07-2017 o 18:19, Stokrotka pisze:

    > Dlaczego hory? Że latające szczury pod ohroną?

    Specjalnie walisz takie byki, czy jakieś upośledzenie?

    Tak, właśnie dlatego.
    Coś co do niczego nie służy, za to roznosi pasożyty i choróbska, powinno
    być tępione jak inne zbędne elementy w rodzaju komarów.

  • 83. Data: 2017-07-15 11:09:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Przyczyna nieprzeszkadzania jest mało ważna.
    > ---
    > Takie nieprzeszkadzanie jest mało ważne. Po prostu na parkingach z reguły
    > nie ma drzew.

    Na tych które odwiedzam z reguły są. :-)
    ---
    No nie gadaj, wychylam głowę za okno i nie ma.

    > 1. Nie mówisz tylko piszesz.
    > ---
    > Mówię jak piszę, więc sp...

    Jak zaczniesz poprawnie cytować to możesz to zaproponować.
    A do tego czasu sam sp... .
    ---
    A co ja z tego miałbym gdybym ręcznie dodawał dla Ciebie znaczki ">" ? No

    > 2. Nie o parkingu w hotelu tylko o parkingu ogólnie. Przynajmniej
    > do tego posta.
    > ---
    > Ale wywołał to parking w hotelu. Już było, że z oczywistych względów nie
    > mają więc sensu takie rozważania jak kupno garażu czy parkowanie w innym
    > miejscu. Bo to nie jest problem wyboru tylko podstawowej jakości usługi.

    Usługa przewiduje przechowanie pojazdu a nie zabezpieczanie go
    przed naturalnymi zjawiskami jak sranie ptaków.
    Nie pasuje taka usługa to nie korzystaj lub zmień hotel na taki
    z lepszą. :-)
    ---
    Usługa parkingu coś przewiduje ? Moim zdaniem to jest zwyczajowe i nic
    ponadto. Zwyczajowo w Polsce wszystkie usługi są niskiej jakości, co też
    wydaje mi się, tłumaczy twoje wypowiedzi. Osobiście nie widzę absolutnie
    żadnego sensu w sadzeniu drzew na parkingu. Oceniam to raczej jako
    nieogarnianie tematu, albo właśnie taka zaszłość, że mieliśmy niskiej
    jakości usługi, miejmy je dalej. A myślę o jakości bo poza skalą niczym nie
    różni się to od innych zaniedbań zarządcy parkingu w przypadku których też
    możnaby mówić o tym, że można wybrać inny parking albo hotel. Ale to moim
    zdaniem nie jest tak. Zakładamy, że korzystając z usługi nic nam się nie
    stanie a tu ... samochód do myjni. No na ślub nie jechałem, ale samochód
    umyć jednak musiałem.

    > 3. Masz problemy ze zjawiskami naturalnymi to zwracaj uwagę gdzie
    > samochód stawiasz. Nie podoba się parking hotelowy nie korzystaj.
    > Korzystaj z innego parkingu lub innego hotelu.
    > ---
    > Wuju, ja nie potrzebuję takich rad. Rozwodzę się nad kwestią racjonalności
    > a nie pustaczę.

    Twoje rozwodzenie to właśnie piękny przykład "pustaczenia".
    "Wuju".
    ---
    Na czym niby by ono miało polegać ? Podaję Ci moje spojrzenie na kwestię
    jakości usługi parkingowej. Ty mi wmawiasz jakieś problemy i wątpliwej
    jakości rady dajesz a uzasadnienia tego jakoś nie widać.

  • 84. Data: 2017-07-15 11:11:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

> [...]

    Gruhanie można traktować podobnie jak ujadanie pilnującego psa. One pilnują
    podobnie. Pilnuja też ludzi na swój sposób.
    Ale my nie jesteśmy w więzieniu. Możemy wybierać czy chcemy by nas
    pilnowały.

  • 85. Data: 2017-07-15 12:46:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-15 o 11:09, re pisze:

    > Na tych które odwiedzam z reguły są. :-)
    > ---
    > No nie gadaj, wychylam głowę za okno i nie ma.

    Nie moja wina że na pustyni mieszkasz.

    I uważasz ze to zwalnia z poprawności wyrażania się ?

> [...]
    > A do tego czasu sam sp... .
    > ---
    > A co ja z tego miałbym gdybym ręcznie dodawał dla Ciebie znaczki ">" ?

    Wyszedł byś na uprzejmego idiotę, a tak jesteś nieuprzejmym
    idiotą. Myślisz że tak masz lepiej ?
    A jest jeszcze możliwość że jesteś osobnikiem nie potrafiącym
    odpowiednio dobrać luk skonfigurować program.
    Nie pytaj jak takich nazywamy.

> [...]
    > usługi nic nam się nie stanie a tu ... samochód do myjni. No na ślub nie
    > jechałem, ale samochód umyć jednak musiałem.

    Skoro wiesz że usługa nie przewiduje odstraszania ptaków czy wycinkę
    drzew to dlaczego poruszasz ten temat ?

> [...]
    > jakości usługi parkingowej. Ty mi wmawiasz jakieś problemy i wątpliwej
    > jakości rady dajesz a uzasadnienia tego jakoś nie widać.

    Zmień spojrzenie i podejście a i uzasadnienie dostrzeżesz. Bo było.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2017-07-15 19:28:38
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ale my nie jesteśmy w więzieniu. Możemy wybierać czy chcemy by nas
    > pilnowały.

    Ale ja wolę by mnie pilnowały gołębie niż policja.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 87. Data: 2017-07-15 22:18:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-15 o 19:28, Stokrotka pisze:

    > Ale ja wolę by mnie pilnowały gołębie niż policja.

    Pod tym względem wolę już policję, bo oni przynajmniej nie srają na
    balkony i parapety.

    --
    animka

  • 88. Data: 2017-07-16 17:51:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Pod tym względem wolę już policję, bo oni przynajmniej nie srają na
    > balkony i parapety.

    Roznoszą więcej horub i są one bardziej zaraźnliwe (bo ludzkie).
    Jak mi kazali rozbierać się do naga w celu pszeszukania
    musiałam się upomnieć o rękawiczki jednorazowe, żeby mnie brudnymi łapami
    nie dotykała.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 89. Data: 2017-07-16 19:15:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-16 o 17:51, Stokrotka pisze:

> [...]
    > Jak mi kazali rozbierać się do naga w celu pszeszukania
    > musiałam się upomnieć o rękawiczki jednorazowe, żeby mnie brudnymi

    Ukradłaś coś, czy narkotyki przemycałaś?

    --
    animka

  • 90. Data: 2017-07-17 16:52:35
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ukradłaś coś, czy narkotyki przemycałaś?

    Nie czytałaś że jeden tajniak na terenie sądu do mnie stszelał?
    Potem pszeszukiwała mnie taka jedna, juz umundurowana, czy nie mam igły.
    I wtedy upomniałam się o te rękawiczki jednorazowe.
    A co do igły, to nie wiedziałam wtedy, że w slangu pułświadka, a więc i
    policji znaczy to ranę postszałową.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)