    From: "Hesia" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Tue, 25 Jul 2017 17:34:00 +0200

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> naskrobał:

    > Hej,
    >
    > nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy
    > właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie narobiły
    > na mój samochód :-)
    >
    > No bo ... kiedy przyszedłem na parking i zastałem to co zastałem to
    > zniesmaczyło mnie to, ale pomyślałem sobie, że ok, ptaki narobiły, ja
    > posprzątam, nie jest to nie wiadomo jaki problem. No i tak zrobiłem. Jednak
    > jak teraz zauważyłem zdaje się zostałem za skorzystanie z parkingu
    > nieoczekiwanie skasowany co zniesmaczyło mnie znowu. Miał być darmowy, ale
> [...]

    Wiadomość stara ale NSPCM, jak czytam takie opowieści to jedno co mi przychodzi do
    głowy - autor słoik, znaczy ze wsi, bo takim każda żywa i nieprodukcyjna istota
    przeszkadza.

    Wcześniejsza rada była dobra, poszukaj parkingu najlepiej takiego wyasfaltowanego,
    bez drzew, który latem upala się do 60stC. Albo kup sobie plandekę. Prosty wynalazek
    a skuteczny.

    PS. Tylko zimą nie miej pretensji do śniegu, że ci pada na samochód i musisz
    odśnieżać, bo tu już trzeba by pisać skargę do Pana Boga.

    ----
    pzdr