  • 101. Data: 2017-07-26 19:09:21
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-26 o 18:24, re pisze:

    > Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
    > ---
    > Że z Tobą dyskutuję ? To chyba mają rację
    >
    > Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania. :-)
    > ---
    > No jesteś głupi jak but z lewej nogi

    Jakbyś jeszcze poprawnie zacytował to może ktoś by ci uwierzył.
    A tak to co najwyżej możesz powalczyć o stanowisko grupowego
    idioty.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2017-07-26 21:37:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-26 o 19:09, RadoslawF pisze:

    > Jakbyś jeszcze poprawnie zacytował to może ktoś by ci uwierzył.
    > A tak to co najwyżej możesz powalczyć o stanowisko grupowego
    > idioty.

    Nie musi walczyć, z palcem w bucie pokonuje nawet ąckiego.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2017-07-26 22:47:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    Jakbyś jeszcze poprawnie zacytował to może ktoś by ci uwierzył.
    A tak to co najwyżej możesz powalczyć o stanowisko grupowego
    Luzik, ciągle twierdzisz, że ktoś jest idiotą i tak samo myślimy o Tobie

  • 104. Data: 2017-07-26 23:36:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-26 o 22:47, re pisze:

> [...]
    > idioty.
    > ---
    > Luzik, ciągle twierdzisz, że ktoś jest idiotą i tak samo myślimy o Tobie

    Nie twierdzę że ktoś, twierdzę ze ty nim jesteś.
    A ty zgodnie to potwierdzasz np. niepoprawnym cytowaniem.
    No ale skoro ktoś jest idiotą to nie będziemy od niego wymagali
    poprawnego cytowania. Tak to sobie wykombinowałeś ?

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2017-07-28 19:25:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 03:16, re pisze:

> [...]
    > No ale skoro ktoś jest idiotą to nie będziemy od niego wymagali
    > poprawnego cytowania. Tak to sobie wykombinowałeś ?

    Powiem krótko i tak żeby taki głupek jak ty zrozumiał.

    Naucz się cytować albo wypierdalaj.

    Grupowiczów przepraszam za wyrażenie, ale z niektórymi jełopami inaczej
    po prostu się nie da. Po prostu normalny język nie dociera do pustych łbów.

    --
    Sonn

  • 107. Data: 2017-07-28 22:29:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 19:25, Sonn pisze:

    > Powiem krótko i tak żeby taki głupek jak ty zrozumiał.
    >
    > Naucz się cytować

    Jesteś idiotą?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 108. Data: 2017-07-28 23:19:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 22:29, Akarm pisze:

    > Jesteś idiotą?

    Ty najwyraźniej jesteś.

    --
    Sonn

  • 109. Data: 2017-07-29 00:00:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 23:19, Sonn pisze:

    > Ty najwyraźniej jesteś.

    Nieczęsto spotyka się takiego kretyna jak ty.
    Każdy człowiek o ilorazie inteligencji ciut wyższym od taboretu ignoruje
    chama lekceważącego wszystkich pozostałych dyskutantów. Nikt, kto ma
    choć trochę oleju w głowie, nie dyskutuje z takim cieciem, nie wyciąga
    go innym z kibla. Widzę, że prezentujecie podobny poziom, zatem i ty
    wont do KF.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 110. Data: 2017-07-29 10:09:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

> [...]
    > ---
    > Idź stąd

    Powiem krótko i tak żeby taki głupek jak ty zrozumiał.
    Ty półgłówku, cytowanie nie zależy ode mnie tylko od programu.

    Naucz się cytować albo wypierdalaj.
    ---
    Cytowanie nie zależy ode mnie tylko od programu. Ode mnie zależy czy go
    użyję. A od Ciebie nic.

    Grupowiczów przepraszam za wyrażenie, ale z niektórymi jełopami inaczej
    po prostu się nie da. Po prostu normalny język nie dociera do pustych łbów.
    ---
    Możesz se pisać