  • 11. Data: 2023-10-31 11:20:06
    Temat: Re: Przywracanie praworządności
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 Oct 2023 17:32:45 +0100, Henryk hajdan napisał(a):

    > Jak dla mnie, praworządność to kwestia umowna. Raz się jedni mówią, że
    > tak jest praworządność, a drudzy, że jednak odwrotnie, a innym razem
    > drudzy mówią, że teraz jest praworządność, a pierwsi, że nie.

    O to właśnie chodziło PiSowi i, jak widać, się udało.
    Dzięki temu mogli robić, co chcieli, bo suwerenowi zwisa to kalafiorem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/