  • 21. Data: 2004-12-16 18:40:42
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a uzasadnic nie potrafisz ?

    Nie mogę się doczekać.

    > przekonaj mnie, czlowieku, raz chyba mozesz swoja wypowiedz czyms
    > podeprzec co?

    Nie ja rzuciłem wyssaną z palca tezę o obowiązku wymontowania dysku z
    komputera przez przeszukującego policjanta. Zapomniałeś?

    > Jedzie Pan samochodem (kupionym) ma Pan w nim kradzione radio. Zatrzymuje
    > Pana policja sprawdzaja radio... pech... musza zatrzymac..
    > i teraz pytanie to geniusza,
    > rekwiruja radio, czy samochod z radiem? Bo nie maja srubokretow.

    Tak. Zatrzymają auto na parkingu policyjnym (abstrahując od tego, że bez
    wymontowania radia ciężko jest stwierdzić czy jest kradzione).
    Ty oczywiście, w razie stwierdzenia przebicia numerów silnika, wymontował
    byś na drodze silnik z auta.
    No ale ty "miszcz" jesteś a w dodatku wybitny znawca prawa. Nie to co my,
    biedne zuczki;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2004-12-17 13:17:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie mogę się doczekać.

    ty w ogole umiesz czytac?

    > Nie ja rzuciłem wyssaną z palca tezę o obowiązku wymontowania dysku z
    > komputera przez przeszukującego policjanta. Zapomniałeś?

    zaprezczyles wiec mnie przekonaj ze moga. Nie potrafisz?

    Zatrzymuje

    > Tak. Zatrzymają auto na parkingu policyjnym (abstrahując od tego, że bez
    > wymontowania radia ciężko jest stwierdzić czy jest kradzione).

    (oj strasznie, tym bardziej ze kazde radio ma numer seryjny.)

    > Ty oczywiście, w razie stwierdzenia przebicia numerów silnika,
    wymontował
    > byś na drodze silnik z auta.

    jak juz porownaia dajesz to sie ciut wysil.

    > No ale ty "miszcz" jesteś a w dodatku wybitny znawca prawa. Nie to co
    my,
    > biedne zuczki;))

    a nie widzisz roznicy pomiedzy pojechaniem na parking w celu wykrecenia
    radia a zatrzymaniem
    samochodu?
    Czyli uwazasz ze moga sobie powiedzmy na 2 lata samochod zatrzymac,a nawet
    nigdy go nie oddac
    (patrz watek dotyczacy pytania -kiedy gosc bedzie mogl odebrac komputer)

    P.

  • 23. Data: 2004-12-17 15:26:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > zaprezczyles wiec mnie przekonaj ze moga. Nie potrafisz?

    Przeczytaj raz jeszcze co napisałes? Do czego ja mam cię przekonać?
    Do tego, że piszesz głupoty a od innych oczekujesz podparcia ich
    przepisem???

    > (oj strasznie, tym bardziej ze kazde radio ma numer seryjny.)

    Twoja radio jak rozumiem ma numer seryjny na panelu przednim, widocznym bez
    demontażu;))

    > (patrz watek dotyczacy pytania -kiedy gosc bedzie mogl odebrac komputer)

    Błąd!
    Patrz swój durny post
    "a tak JEZELI posiada sie nieleglane oprogramowanie itp to moga jedynie
    dysk twardy zabrac."
    I na ten temat ja zabrałem głos. Piętnując głupotę piszącego te słowa.
    A głupol piszący te słowa, nie dość, że od kilku dni brnie w absurdzie, nie
    umie podać podstawy prawnej swej bzdurnej tezy o konieczności demontażu
    dysku w mieszkaniu przeszukiwanego to jeszcze od innych ząda "uzasadnienia"
    wytkniecia mu błędu.
    Jesteś żałosny.

    Leszek
    Proponuje EOT bo rozmowa z toba przypomina kopanie się z koniem.

  • 24. Data: 2004-12-18 15:06:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przeczytaj raz jeszcze co napisałes? Do czego ja mam cię przekonać?
    > Do tego, że piszesz głupoty a od innych oczekujesz podparcia ich
    > przepisem???

    poniewaz twoerdzisz czloiwieku ze policjant moze zabrac narzedzie pracy
    nie zwiazane z przestepstwem,
    wiec prosze to uzasadnic.

    P.

    ps.

    zbieraj lepiej kase na papuge anstyspoleczna gnido.

    mam nadzieje ze trafisz na sedziego ktory/badz ktorego rodzina spedzila
    troche czasu
    w obozie.