  • 1. Data: 2004-12-12 11:42:42
    Temat: forumprawne.org
    Od: "forumprawne.org" <a...@f...org>

    Witam
    mam nadzieje, ze piszac te slowa nie lamie etykiety tej grupy dyskusyjnej,
    jezeli tak to serdecznie przepraszam.

    Wraz z grupa znajomych studnetow i absolwentow studiow prawniczych prowadze
    prawnicze forum dyskusyjne http://forumprawne.org. Forum to dziala dopiero
    od 3 tygodni, ale rozwija sie dynamicznie i jest coraz popularniejsze.
    Szukamy osob, ktore od czasu do czasu chcialyby udzielic odpowiedzi, rady,
    sugestii (takich jak udzielaja tutaj), moderowac ktores z for, wlaczyc sie
    do dyskusji lub po prostu czasem zajrzec.

    Funkcjonowanie forum ma charakter niekomercyjny, nie czerpiemy z niego
    niczego poza dobra nauka. Zapraszam wszystkich chetnych.

    pozdrawiam
    a...@f...org

  • 2. Data: 2004-12-12 12:01:41
    Temat: Re: forumprawne.org
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "forumprawne.org" <a...@f...org> napisał w wiadomości

    > Wraz z grupa znajomych studnetow i absolwentow studiow prawniczych
    > prowadze
    > prawnicze forum dyskusyjne http://forumprawne.org.

    Wygląda b.interesująco :)
    powodzenia,
    nn

    ---

  • 3. Data: 2004-12-12 13:15:22
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. nie 12. grudnia 2004 12:42 forumprawne.org nie bacząc na śmiech i
    drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > Witam
    > mam nadzieje, ze piszac te slowa nie lamie etykiety tej grupy dyskusyjnej,
    > jezeli tak to serdecznie przepraszam.

    nie rozumiesz czytanego tekstu,
    czy chcesz dać do zrozumienia, że nie przeczytałeś "etykiety"?

    Poza tym na tej stronie są reklamy przedsiębiorców, wiec Twoje twierdzenia o
    "niekomercyjności" przedsięwzięcia - tak jakby nie mijają się z prawdą.
    Chyba, że zamieszczacie reklamy też dla nauki.

    Spamer z ciebie i tyle.

    Chyba, że się pomyliłem to przepraszam, lol

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)

  • 4. Data: 2004-12-12 13:46:56
    Od: forumprawne.org<a...@f...org>

    > nie rozumiesz czytanego tekstu,
    > czy chcesz dać do zrozumienia, że nie przeczytałeś "etykiety"?
    przeczytalem i wydaje mi sie ze zasad nie zlamalem

> [...]
    prawdą.
    > Chyba, że zamieszczacie reklamy też dla nauki.
    jezeli masz pomysl na to by utrzymac serwer to badz tak dobry i
    podziel sie nim
    > Spamer z ciebie i tyle.
    z Ciebie chyba tez bo dzieki swojej wypowiedzi podbiles mi posta
    > Chyba, że się pomyliłem to przepraszam, lol
    przyjmuje przeprosiny

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-12-12 14:19:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "forumprawne.org" <a...@f...org> napisał w wiadomości

    Pomysł fajny, tylko zastawiam się nad sensem dublowania usnetu. Skoro to ma
    być faktycznie niekomercyjne (czemu wydają się przeczyć faktycznie te
    reklamy, ale to inna sprawa), to nie wiem, czy sensowne jest tworzenie nowej
    grupy na ten sam temat. Tym bardziej, że nie da się chyba tego forum czytać
    w OE. Może jest jakaś możliwość techniczna?

    Jednak usnet ma swoje zalety. To, co się napisze w usnecie niejako zostaje.
    Wyszukiwarki łatwo sobie z tym radzą. A z takim forum na stronie
    internetowej, to różnie bywa. Z reguły pisze się tam odpowiedź, którą
    przeczyta zalewie pytający i może kilka osób czytających grupę. Po za tym
    jest w mojej ocenie bardziej przejrzyste.

  • 6. Data: 2004-12-12 14:45:55
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    A.D. nie 12. grudnia 2004 14:46 nie bacząc na śmiech i drwinę, bez lęku o
    własne życie, oznajmił/a:

    > jezeli masz pomysl na to by utrzymac serwer to badz tak dobry i
    > podziel sie nim

    innymi słowy nie rozumiesz pojęcia działalność zarobkowa, co nie najlepiej
    świadczy o jakości porad na forum

  • 7. Data: 2004-12-12 17:55:48
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    > A.D. nie 12. grudnia 2004 12:42 forumprawne.org nie bacząc na śmiech i
    > drwinę, bez lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > Spamer z ciebie i tyle.

    Bez przesady, a Twój sig to nie spam:

    > http://bdp.e-wro.com

    tyle, że nie piszesz, że to "niekomercyjne" :)))
    nn

    ---

  • 8. Data: 2004-12-12 19:36:20
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

    > Użytkownik "forumprawne.org" <a...@f...org> napisał w wiadomości
    >
    > Pomysł fajny, tylko zastawiam się nad sensem dublowania usnetu. ...

    Usenet ma jedną wielką zaletę i wadę równocześnie ;) pisać każdy może :(
    o tym czy jest sens zadecydują prawa "rynku" ...
    nn

    ---

  • 9. Data: 2004-12-12 20:07:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Usenet ma jedną wielką zaletę i wadę równocześnie ;) pisać każdy może :(

    W wypadku tego typu serwisu, to nie ma większego sensu moim zdaniem
    ograniczanie gremium. Tu ludzie przychodzą, pytają i odchodzą. Jak zaczniesz
    każdego rejestrować i sprawdzać, to wielka kicha z tego wyjdzie.

    > o tym czy jest sens zadecydują prawa "rynku" ...

    Pewnie tak.

  • 10. Data: 2004-12-13 10:56:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    czytać
    > w OE. Może jest jakaś możliwość techniczna?

    jest ale baza musi umozliwiwca polaczenie z zewnatrz, wtedy mozna zrobic
    klienta
    na wzor OE.

    P.