  • 1. Data: 2004-12-12 10:58:02
    Temat: Dług w US mojego byłego męża - pomózcie
    Od: "Aleksandra" <a...@W...gazeta.pl>

    Dostałam z US upomnienie do zapłaty długu mojego byłego męża z 2000roku
    (rozwód w 2003r.).Nie miałam pojęcia,że miał aż takie długi.Jestem
    załamana.Mam dwójkę uczących się dzieci(16 i 20) na utrzymaniu,mieszkanie
    kupiłam w całości na kredyt,a przede mną stoi wizja komornika z US.Byłam w
    US,powiedziano mi,że komornik złożył oświadczenie o nieściągalości długu od
    mojego ex, dlatego US zwrócił się do mnie.Złożyłam wniosek o umorzenie
    długu,wyjaśniłam swoją sytuację finansową i nie wiem,co mnie teraz moze
    spotkać.Czy komornik może zając moją pensję?Ile zostawi mi na życie?Co z
    mieszkaniem,które jest na kredyt?Czy jest jakaś szansa na umorzenie bądź
    przedawnienie takiego długu?Pomóżcie,proszę, bo nie mam pojęcia,co robić?

  • 2. Data: 2004-12-12 18:00:43
    Temat: Re: Dług w US mojego byłego męża - pomózcie
    Od: "Aleksandra" <a...@N...gazeta.pl>

    up