  • 1. Data: 2004-12-12 12:48:51
    Temat: jeszcze raz na temat mandatu za parkowanie(troche przydługawe)
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Drodzy grupowicze
    Zdarzył się następujący przypadek :
    Straż miejska założyła mi na koło blokade za parkowanie w niedozwolonym
    miejscu.
    Po zapłaceniu mandatu zdjęli blokade i byłem wolny. Jednak zgłosił sie do
    mnie policjant i zawiadomił mnie że zostałem namierzony że stoję na zakazie
    i żebym się zgłosił na komisariat celem zapłacenia mandatu. Więc udałem sie
    na komisariat z mandatem zapłaconym straży miejskiej i oni sporządzili z
    niego ksero, stwierdzając że nie będe karany dwa razy za to samo, zachowali
    sobie to ksero.
    W ostani piątek jednak przyszedł policjant z wiadomościa że nie zapłaciłem
    mandatu za złe parkowanie! Oni jakoby mi zostawili za wycieraczką
    zawiadomienie, oraz że termin kiedy oni mnie spisali i termin kiedy straż
    miejska mi załozyła blokadę są inne. w związku z powyższym, że nie
    zapłaciłem mandatu policja skierowała sprawę do sądu grodzkiego. I co ja mam
    teraz zrobić przecież gdyby od razu na policji wyjaśnili że terminy są inne
    tych wykroczeń to ja dla świetego spokoju zapłacił bym te drugi mandat też!
    Bardzo proszę o jakieś rzeczowe sugestie.
    pozdrawiam wszystkich jurekh

  • 2. Data: 2004-12-12 14:40:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    Poddać się przed sadem dobrowolnie karze. Innego pomysłu nie mam. Policjant
    teraz już mandatu wystawić nie może.

  • 3. Data: 2004-12-12 16:23:11
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "jurekh" <h...@o...pl> napisał:

    >W ostani piątek jednak przyszedł policjant z wiadomościa że nie zapłaciłem
    >mandatu za złe parkowanie!
    Raczej nie chodzi o to, że NIE zapłaciłeś, bo tym zajmuje się poborca
    skarbowy, a nie policja.

    >zapłaciłem mandatu policja skierowała sprawę do sądu grodzkiego.
    J.w. Mogą natomiast skierować sprawę za to, ze odmówiłeś przyjęcia MK
    (jeśli tak było).

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-12-12 22:16:27
    Od: "bolo" <b...@n...irc.pl>

    > Poddać się przed sadem dobrowolnie karze. Innego pomysłu nie mam.
    > Policjant
    > teraz już mandatu wystawić nie może.
    nie jestem w prawdzie prawnikiem
    ale tak na zdrowy rozum nie mozna ukarac kogos 2 razy za to samo

    pozdrawiam
    bolo

  • 5. Data: 2004-12-12 23:07:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bolo" <b...@n...irc.pl> napisał w wiadomości

    > pozdrawiam

    To nie jest to samo. On naruszy zakaz parkowania dwa razy. Daty się przecież
    nie zgadzają. Czy sadzisz, że jak morderca zostanie skazany i wyjdzie z
    więzienia, to już może bezkarnie mordować ludzi?

  • 6. Data: 2004-12-13 02:06:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > To nie jest to samo. On naruszy zakaz parkowania dwa razy. Daty się przecież
    > nie zgadzają. Czy sadzisz, że jak morderca zostanie skazany i wyjdzie z
    > więzienia, to już może bezkarnie mordować ludzi?

    Jakie dwa razy? Z tego, co zrozumiałem, to przyjechała staż miejska,
    założyła bucik, potem przyszedł sobie policjant i wrzucił wezwanie za
    wycieraczkę (choć pewnie raczej odwrotnie - straż nie zauważyła 'kwitka'
    policjanta, albo ów kwitek wywiało, i dodatkowo założyła 'bucik' za
    który zainkasowali).

    I takie idiotyzmy powstają, jak jedną rzeczą zajmują się dwie kompletnie
    niezależnie instytucje...

  • 7. Data: 2004-12-13 11:10:01
    Temat: jeszcze raz na temat mandatu za parkowanie juz krótsze!
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    Tak ! zgadzam się z opiniami że powinienem zapłacić ale nie zgadzam się w
    jednym : nikt mi zapłacenie tego mandatu nie proponował! więc nie mogłem
    odmówić. Cała rzecz w tym że policjant na komisariacie nie zauważył że rzecz
    dotyczy innych dat .On po zrobieniu sobie ksera z zapłaconego mandatu uznał
    za sprawę zakończoną!

  • 8. Data: 2004-12-13 11:50:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:cpitem$2f6l$1@news2.ipartners.pl...

    > I takie idiotyzmy powstają, jak jedną rzeczą zajmują się dwie kompletnie
    > niezależnie instytucje...

    Andrzej! Przeczytaj wątek. Okazało się, że policjant włożył wezwanie innego
    dnia, niż Straż Miejska założyła buta. Pewnie gość stale stawał w tym samym
    miejscu.