eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka kurierska zostawiona u portiera › Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Date: Mon, 30 Mar 2015 16:09:20 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 30
    Message-ID: <mfblee$b01$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.150.224.167
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1427724558 11265 195.150.224.167 (30 Mar 2015 14:09:18
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Mar 2015 14:09:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:746690
    [ ukryj nagłówki ]

    Sprawa wygląda tak:

    wynajmuję biuro w budynku firmy X i portier też jest pracownikiem tej
    firmy. Zamówiłem do swojego biura przez internet towar warty 900 zł.
    Biuro nie jest czynne codziennie, ale na drzwiach są godziny urzędowania
    i moja komórka. Też prosiłem sklep o umieszczenie nr telefonu na
    przesyłce. Kurier zamiast skontaktować się ze mną i umówić na termin
    odbioru, zostawił przesyłkę u portiera.

    Problem jest w tym, że z punktu widzenia firmy Siódemka przesyłka jest
    "Odebrana przez adresata", natomiast ja twierdzę, że zostawiając ją u
    portiera kurier pozbawił mnie możliwości sprawdzenia przesyłki w jego
    obecności i podjęcia ostatecznej decyzji, czy ją przyjmuję, czy nie.

    Ja teraz nie mam zamiaru odbierać tej przesyłki od portiera, bo jeśli
    się okaże, że jest uszkodzona, to jak ja ją zwrócę? A jak w przesyłce
    znajdę tylko cegłę, to kogo mam winić - portiera, kuriera czy sprzedawcę?

    Problem w tym, jak ja mam teraz załatwić tą sprawę. Nie mogę po prostu
    zwrócić się do sprzedawcy o zwrot pieniędzy z tytułu niewykonania umowy,
    bo sprzedawca otrzyma od Siódemki odpowiedź, że towar doszedł. Czy mam
    bezpośrednio interweniować w Siódemce? Ale jakie stanowisko zająć w
    stosunku do firmy Siódemka? Że nie wiem że towar jest u portiera, czy że
    wiem, ale odmawiam jego odbioru?

    Bo niestety takie wysługiwanie się przez kurierów staje się częste -
    kiedyś zamówiony towar do domu za 1400 zł kurier zostawił... u sąsiada.
    Owszem, mój sąsiad porządny człowiek, ale takie traktowanie klienta mi
    się nie podoba i nie zamierzam więcej odbierać przesyłek z moim
    nazwiskiem od przypadkowych wolontariuszy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1