  • Data: 2015-03-31 09:23:45
    Temat: Re: Przesyłka kurierska zostawiona u portiera
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2015 o 09:18, Liwiusz pisze:
    > No toż właśnie Cię się pytam, czy polski to Twój drugi język, skoro nie
    > czaisz znaczeń spoza słownika.

    No jeżeli znaczenie jest spoza języka, to można je ,,czaić'' jeżeli jest
    używane w jakimś kręgu jako gwarowe, slangowe itp. Ja nie bardzo
    rozumiem co jeszcze może oznaczać kurierka, poza kobietą-kurierem (o
    dyliżansie dowiedziałem się patrząc w słownik). Może w twoim regionie
    tak nazywane są np. śliwki, ale skąd mam to wiedzieć? guglam i nic
    innego mi nie wychodzi... Może jednak tworzysz własny język?