    From: LeoTar <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Sun, 02 Jun 2013 10:00:46 +0200

    W dniu 2013-06-02 05:18, Yerine Ictimai pisze:

    > To chyba nie doceniasz wplyw wychowawczy srodowiska, mediow, filmow,
    > piosenek, kultury i sztuki, szkoly, rowiesnikow...

    Z braku niezbędnych wzorców rodzinnych pobierane są te oferowane przez
    świat zewnętrzny, poza rodziną.

    > Tego wszystkiego czym nasiaknal najbardziej wspolczesny swiat:
    > MARKETINGU!

    To istna orgia przemocy wciskanej w podświadomość nie tylko dziecka ale
    również dorosłych. Jeżeli dotychczasowych ZŁYCH, bo żadnych, wzorców
    rodzinnych nie można zaakceptować to należy zmusić świat do samozagłady.
    Może tuż przed Armagedonem opamięta się i zlikwiduje ZAKAZY, które są
    podstawowym środkiem oddziaływania na dziecko w dotychczasowej,
    funkcjonującej w oparciu o błąd (grzech pierworodny), rodzinie

    > Tylko ten marketing nie dotyczy bynajmniej sfery biznesu. PRZEZARL
    > wszelkie dziedziny, nawet te najbardziej intymne.

    Jeżeli czegoś złego nie można zmienić dobrocią to należy to zburzyć aż
    do samych fundamentów i zbudować od nowa. Taki jest cel stosowania
    przemocy zarówno fizycznej (wojna) jak i psychicznej (manipulacja).

    > Jednak i tak chyba widac pewien postep. Jak sie oglada niektore filmy
    > z okresu 1970-1990 to mozna boki zrywac ze smiechu. Taka tam atmosfera
    > UBOSTWIANIA "pieknej kobiety" i taki przeogromny problem ZAKOCHANEGO
    > mezczyzny ktorego kobieta zlewa.

    Nieświadoma (!) Kobieta jest źródłem zła, którego najwyższym stadium
    jest manipulacja seksem, handel seksem. Staje się w swoim wyobrażeniu
    boginią, którą Mężczyzna ma zdobywać i której ma byc uległy. A zarazem
    poszukuje silnego faceta, który pokona jej nieświadomość i uwol;ni ją z
    jarzma seksualnego zniewolenia. Zastanów sie dlaczego kobiety lecą na
    zbirów, ludzi nie bojących się śmierci, lekceważących śmierć.

    > Te w miare ostatnie produkcje natomiast pokazuja facetow czy chlopakow
    > ktorzy przejmuja sie swoimi wybrankami znacznie mniej, a kobiety
    > batrdziej sie musza starac o wzgledy mezczyzn. Wy tez cos takiego
    > zauwazacie? Ciekawe z czego to wynika?

    Z postępującej samoświadomości mężczyzny, że nie jest on tylko
    niewolnikiem kobiety ale WSPÓŁSTWÓRCĄ ich potomstwa. Dzięki nauce
    mężczyźni sa coraz bardziej świadomi swego udziału w stwarzaniu życia.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services