  • 141. Data: 2013-05-28 23:13:28
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-28 21:24, Użytkownik xantiros napisał:

    > jak byś nie zauważył lub problem z czytanie to 70% całych wydatków na
    > mieszkanie + inne paści jakie dostaje (koszty stałe utrzymania zerowe)
    > Ale od kłamców to łatwo wyzywać - typowy Polak.

    A teraz kłamczuszku porównaj to z tekstem który napisałeś wcześniej
    na który nie tylko ja zareagowałem i którego wypowiedź łagodziłeś
    w kolejnych postach.
    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam

  • 142. Data: 2013-05-29 05:54:07
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

> [...]

    [....]

    > Ludzie, weźcie stąd tę żałosną patologię...

    To nie taka tam patologia w RP. To raczej standardzik. Sam też to
    przezyłem.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 143. Data: 2013-05-29 07:39:51
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-05-26 18:21, Chiron pisze:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Bardzo ryzykowna teza.

    Z wychowywania dziewcząt przez matki do panowania nad mężczyzną.

    > To łatwo by było wykazać jakimiś badaniami.
    > Podejrzewam, że nie ma takich. Natomiast jestem przekonany, że to są
    > nasze wzorce z dzieciństwa.

    Bingo !

    > I raczej trudno mi powiedzieć, czy częściej
    > maniipulują mężczyźni, stosując przemoc psychiczną- czy kobiety.

    Manipulacja jest przemocą gdyż jej celem jest zawładnięcie drugą osobą w
    taki sposób aby manipulowany nie zdawał sobie z tego sprawy. Celem
    manipulacji jest więc dominacja, panowanie nad zmanipulowanym
    osobnikiem. I zdecydowanie częściej manipulują kobiety wykorzystując w
    tym celu seks.

    > Bo
    > przecież raczej nie istnieje czysta przemoc fizyczna czy psychiczna. One
    > są razem. A skoro tak- to zrozumiałe, że skoro mężczyźni są silniejsi
    > fizycznie- to przemocą, która u nich jest bardziej dostrzegalna- jest
    > przemoc fizyczna. A kobiety- oczywiście będąc słabsze- bardziej skupiają
    > się na przemocy psychicznej. Podkreślam: osoba o prawidłowych wzorcach
    > nie będzie się do czegoś takiego uciekać.

    A gdzie Ty masz prawidłowe wzorce w naszej cywilizacji ? Wszelka
    działalność tak jednostek jak i społeczeństw jest nastawiona na
    zdominowanie kogoś lub całej grupy społecznej poczynając od układów w
    rodzinie a na działalności artystów kończąc.

    > To nie przeczy temu, co napisałem. Żadna kobieta o prawidłowych
    > wzorcach- mająca wspierających rodziców, nie będzie nikim chcieć
    > manipulować. A towarzystwo dobierze sobie po swojemu. Nawet, jak
    > znajdzie sie wśród takich kobiet, o jakich piszesz- będzie tam wyobcowana.

    Pisałem kiedyś o pramatce Adamie i Ewie. Juz Ewa, kimkolwiek była,
    wykorzystywała seks do tego by uczynic sobie Adama uzytecznym dla niej i
    jej (!) dziecka. Manipulowała wię seksem w taki sposób by Adam byl jej
    posłuszny gdyz sama nie była w stanie zabezpieczyć siebie i potomka. Ale
    seks uprawiany w celach merkantylnych stał się prostytucją rodzinną, z
    której uprawiania Ewa nie miała zadnej przyjemności a jeno przykry
    obowiązek. I tak zjawisko prostytucji małżeńskie stało się przez wieki
    tradycja kobiet. Dzisiaj mówią, że tak robiły ich wszystkie
    poprzedniczki więc i one tak funkcjonują. Prostytucja małżeńska kobiet
    to jest TRADYCJA, spadek po nieświadomości Ewy i Adama. Dlatego nazywana
    jest też najstarszym zawodem świata.

    > Owszem, są takie. Jednak to jest czysta patologia. Przedstawianie tego-
    > tak, jak to robisz- czyli: coś zupełnie naturalnego, wynikającego z
    > samej natury kobiety- jest grubym nadużyciem.

    Tak postępują WSZYSTKIE kobiety i w ich przekonaniu nie jest to
    patologia lecz sposób na życie. Patologia jest więc w naszej cywilizacji
    NORMĄ i należy to zmienić gdyż inaczej mężczyźni manipulowani przez
    kobiety, które chcą mięc coraz więcej i więcej dóbr materialnych by
    zagłuszyć wstręt do seksu (prostytucja), więc ci mężczyźni
    wykorzystywani przez kobiety zniszczą tą cywilizację dążąc do posiadania
    władzy, która daje pieniądze na zaspokojenie nienasyconych kobiet.

    > Naprawdę nie spotkałeś normalnych kobiet- czułych matek i żon
    > troszczących sie o rodzinę? Przecież opisujesz zachowania toksyczne-
    > mające swoje podstawy w toksycznej rodzinie, z której one sie wywodzą.
    > Tyle, że piszesz WYŁACZNIE o takich kobietach- a to - jak napisałem-
    > grube nadużycie.

    WSZYSTKIE rodziny są toksyczne, nawet te wyglądające na zewnatrz na
    udane, gdyż zbudowane są na przekonaniu, że kobieta jest centralną
    postacią rodziny, która daje (stwarza nowe) życie i je zabezpiecza, i że
    mężczyzna musi byc jej podporządkowany dla zrealizowania tego celu,
    czyli zabezpieczenia potomstwa. Przez tysiąclecia mężczyzna udowodnił,
    że nie trzeba go poganiać by zabezpieczał potomstwo, że jest na tyle
    odpowiedzialny, że w tej materii może się równac kobiecie. Ale kobieta,
    która raz dorwała sie do niczym nieskrępowanej władzy dzięki uprawianiu
    prostytucji, nie chce z tej władzy zrezygnować na rzecz WSPÓŁDZIELENIA i
    WSPÓŁDZIAŁANIA z mężczyzną. I mimo iż nie zawsze zapewnia to jej wygodne
    życie to jednak zdobywszy raz władzę absolutnąnie chce z niej
    zrezygnować bo czuje się GORSZA od swojej matki. A władza zaspokaja tę
    niedogodność (poczucie niższości w stosunkudo matki). Trwa więc
    prostyucja kobiet i ma sie całkiem nieźle, gdyż jej konsekwencje
    dźwigają na swych barkach nężczyźni.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 144. Data: 2013-05-29 07:51:46
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-05-26 18:45, Yerine Ictimai pisze:

    > Oczywiście, że są dobre kobiety lecz piszmy o tym czego mamy coraz
    > częściej wokoło, (tzw. prawidłowościach staystycznych).
    > "Wyjątek potwierdza regułę" - a pisząc tu o prawie mamy na myśli w
    > ogóle przypadki toksyczne i patologiczne...
    > Przeciez nawet każdy "niewinny" rozwód to już też ni mniej ni więcej
    > niż PATOLOGIA!

    Gdyby nie było patologii to prawo stanowione nie byłoby potrzebne. A
    więc samo istnienie prawa pisanego potwierdza istnienie patologii, bez
    odwoływania sie do statystyki.

    > Jednak jak wspominam wcześniej, probiła się istna SUCZA INFRASTRUKTURA
    > - otoczenie społeczne, media, środki kultury, filmy, treści piosenek,
    > wypowiedzi "gwiazd" typu Doda, niektórych feministycznych polityków...
    > to wszystko kreuje otoczenie które także WYCHOWUJE młode dziewczęta na
    > WYRAFINOWANE SUKI!

    Ale pierwsze lekcje pobierają od swoich matek - świat zewnetrzny w
    stosunku do rodziny tylko doskonali tę przemoc kobiet w stosunku do
    mężczyzn. Ale może tak właśnie być musi: skoro nie jesteśmy w stanie
    wyplenić kurestwa to nalezy je zniszczyć. Tylko co w zamian ? Nie
    wystarczy zniszczyć by nic nie pozostało, trzeba mieć rozwiązanie, które
    zapewni trwanie ludzkości.Mimo tego iż człowiek jest największym
    niszczycielem przyrody to zarazem jest jej wytworem najdoskonalszym i
    nalezy zadbac o jego przetrwanie. Wystarczy więc usunąć błąd, który
    spowodował, że kobieta staje się prostytutką.

    > Jeszcze teraz system prawny zostaje zaadoptowany do tego aby owe
    > WREDNE SUKI mogły LEPIEJ NISZCZYĆ dobrych, czułych i starających się
    > mężczyzn!

    Nie przesadzaj, również mężczyźni są częścią tej patologii zbudowanej
    przez matriarchalną cywilizację. Dlaczego nie są w stanie przeciwstawić
    się patologii generowanej przez kobiety ? Ano dlatego, że sami tez
    cierpią na brak poczucia własnej wartości wyniesiony z domu rodzinnego,
    i przez całe życie staraja sie uwolnić od poczucia niższości w stosunku
    do ojca.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 145. Data: 2013-05-29 08:05:20
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-05-26 19:20, Yerine Ictimai pisze:
> [...]

    Wszyscy czujemy się dobrzy tylko WYCHOWANIE robi z nas złych. Zapytaj
    byle pijaka czy kryminalistę, czy czuje się zły odpowie Ci, że on jest
    dobry, i że miał rodziców dobrych. I kobiety tez tak mówią, a mimo tego
    "piekło kobiet" trwa. Tak samo trwa piekło mężczyzn.

    > Ale to kobiety otrzymują ostatnio przywileje w systemie prawanym - i o
    > tym tu rozmawiamy.

    Bo dominują we wszystkich instytucjach społecznych zajmujących sie
    wnętrzem rodziny. To one nakręcają spiralę przemocy emocjonalnej i one
    są najblizej skutków, które przemoc emocjonalna (psychiczna) wywołuje.

> [...]
    > tak:
    > - mężczyźni bardziej boleśnie odczuwają rozpad związku uczuciowego,
    > szczególnie w sytuacji porzucenia przez partnera - kobiecie łatwiej to
    > przychodzi,
    > - mężczyźni POWAŻNIEJ traktują związek uczuciowy, i autentyczniej
    > kochają akurat TĘ wybrankę - podczas gdy dziewczyny/kobiety chcą mieć
    > KOGOKOLWIEK, tak NA POKAZ, jakby dodatkowe akcesorium do sukni
    > koktajlowej...
    > - kobiety sa bardziej materialistyczne a mężczyźni poszukują idei
    > mających dobrye znaczenie dla społeczeństwa.

    Bo kobieta to materia a mężczyzna to duch wypełniający materię. Kobieta
    nie mysli lecz działa a mężczyzna musi wymyslić DLACZEGO kobieta działa
    tak jak napisałeś wyżej. Gdyby myślała to mężczyzna nie byłby jej
    potrzebny do wyzwolenia sie z piekła nieświadomości.

    > Tak w ogóle to IDIOTYCZNE jest rozpoczynanie wojny płci! Także
    > idiotyzmem jest ZRÓWNYWANIE płci! To EWOLUCJA ukształtowała wyraźne
    > różnice między kobietą i mężczyzną i tak statystycznie to kobiety
    > wcale nie chcą forsowanej odgórnie URAWNIŁOWKI!

    Ale musi zapanować WOLNOŚĆ, RÓWNOŚĆ I BRATERSTWO. Nie tylko kobiet z
    kobietami, mężczyzn z mężczyznami. Musi zapanować równośc i braterstwo
    płci w społeczeństwie,w którym panuje wolność.

    > Sądy natomiast jak i system prawny powinny mieć taką architekturę aby
    > NIE PREMIOWAĆ rozbijania rodziny, aby starać się BUDOWAĆ i naprawiać

    Gdy zapanuje Wolność, Równość i Braterstwo płci znikną patologie i sądy
    nie będa potrzebne.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 146. Data: 2013-05-29 08:11:00
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-05-26 20:33, Yerine Ictimai pisze:

    > Piszesz tak jakbyś nie wierzył, że faceci z natury często tacy bywają.
    >
    > (Warto by się zastanowić czy z kolei faceci-kanalie to nie efekt
    > manipulowania przez kobiety...)

    Patologia wśród mężczyzn pochodzi - tak samo jak i wśród kobiet - z
    wadliwego wychowania w rodzinie. Z wychowania do nierówności ojca z
    synem i matki z córką. To podstawowe prawo dziecka zostaje złamane
    (przemoc) przez zakaz doświadczeń seksualnych dziecka w rodzinie. Cała
    patologiczna reszta to juz tylko KONSEKWENCJE tego zakazu

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 147. Data: 2013-05-29 12:24:27
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-28 23:13, RadoslawF pisze:

    > A teraz kłamczuszku porównaj to z tekstem który napisałeś wcześniej
    > na który nie tylko ja zareagowałem i którego wypowiedź łagodziłeś
> [...]

    "opieka jej opłaca czynsz, 50% prądu i gazu, całość
    przedszkola, talony na żywność"

    gdzie masz kłamstwo ? Typowy sPiSkowiec, rzuca błotem gdzie popadnie i
    czeka aż się przylepi.

  • 148. Data: 2013-05-29 13:22:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-29 12:24, Użytkownik xantiros napisał:

    > "opieka jej opłaca czynsz, 50% prądu i gazu, całość
    > przedszkola, talony na żywność"
    >
    > gdzie masz kłamstwo ? Typowy sPiSkowiec, rzuca błotem gdzie popadnie i
    > czeka aż się przylepi.

    Kłamczuszku a to: "Przeczytaj uważnie co napisałem, koszty utrzymania
    ma zerowe - mops wszystko pokrywa + talony na żywność (jak byś nie
    liczył to jest sporo kasy), od frajera dostaje też kasę - dalej
    twierdzisz ze piszę nie poważnie" ?

    MOPS nie pokrywa wszystkiego kłamczuszku.

    Pozdrawiam

  • 149. Data: 2013-05-29 15:53:52
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <j...@n...doczekal> napisał w wiadomości
> [...]

    Wojna płci jest absurdalna, ale rzeczywiście ma miejsce: kobiety chcą
    zachowac dominację nad wnętrzem (rodziną) a mężczyźni nad zewnętrzem (czyli
    nad otoczeniem rodziny). Kobiety manipuluja i dominują nad emocjami a
    mężczyźni nad zbrojeniami.

    Te różnice są wynikiem specyfiki funkcjonowania kobiet i mężczyzn: kobiety
    rządzą emocjami więc udoskonaliły manipulację emocjami a mężczyźni
    wykonywali/ja prace fizyczne więc stali się większymi od kobiet mieśniakami.

    Więc DLACZEGO ten tandem ciągnie w różne strony ? DLACZEGO członkowie
    tandemu walczą ze sobą o dominację nad drugim ?

    Nie przez naturę tylko w procesie socjalizacji podczas którego dokonywał się
    podział pracy na męskie i żeńskie, co wynikało z przyjmowania określonych
    pozycji wskutek manipulacji kobiet. Kobieta opanowała przepływ informacji w
    rodzinie i kształtowanie stosunków rodzinnych a mężczyzna został wypchmiety
    przez nią na zewnatrz rodziny. Zapanował matriarchat, który trwa po dzień
    dzisiejszy - wszystko jest nastawione na zaspokojenie kobiety.

    Nie chore siły tylko ci, którzy są świadomi do czego prowadzi dotychczasowy
    podział ról miedzy kobietę i mężczyznę w matriarchalnej rodzinie. Może robia
    to świadomie a może podswiadomie zdają sobie sprawę z tego, że mężczyzna
    jest wykorzystywany przez kobietę do zaspokojenia jej zachłanności
    materialnej, która ma jej i jej (!) dziecku zapewnić - tak jak przed
    wiekami - bezpieczeństwo trwania gatunku. A przy okazji nagromadzenie
    bogactw ma kobiecie wynagrodzić to, ze jest, według niej, poniżana przez
    mężczyznę, że jest zmuszana do prostytucji małżeńskiej, którą sama
    ustanowiła na początku dziejów.

    To nie kosmici prowadzą taka manipulację lecz sami ludzie; a właściwie
    kobiety z przyczyn, które podałem powyzej. A ponieważ nie da sie kobietom
    wytłumaczyć, że ich działalność seksualna prowadzi do zagłady ludzkiej
    cywilizacji więc trzeba sie pogodzic z tym, że tę cywilizację rozwalą rekami
    naiwnych mężczyzn, którzy robia wszystko aby nie zostac porzuconymi przez
    kobiety. Więcej wiary we własne siły panowie. Jeżeli chcecie przetrwać
    babskie rządy musicie przestać sie litowac nad sobą i zagrać z kobietami
    va'banque. By jednak następne pokolenia kobiet i mężczyzn nie musiały juz
    walczyć ze sobą o sprawowanie władzy trzeba im wszczepić antidotum, które
    zapewni poczucie własnej wartości tak kobietom jak i mężczyznom, antidotum
    które nazywam wychowanie seksualne do wolności.

    Ci ludzie, którzy nie zrewidują swoich poglądów na wychowanie dzieci będą
    nadal produkować ludzkie buble. a do ich wyginięcia wcale nie potrzeba
    obcych. Pozostaną tylko ci, którzy zrezygnują z wszelkich form dominacji i
    przemocy W szczególności ci, którzy nie będą stosować przemocy w wychowaniu
    dzieci i którzy pozwola dzieciom doświadczać na samych sobie tego co do tej
    pory jest zakazane. Zakaz to pierwsza i najtrudniejsza do wyeliminowania
    forma przemocy dorosłego nad dzieckiem. A wolność jest dziecku nadana z
    urodzenia by następnie byc nieświadomie ograniczaną (wolność) w procesie
    zakazowej socjalizacji dziecka.

  • 150. Data: 2013-05-29 16:31:29
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2013-05-29 13:22, RadoslawF pisze:

> [...]
    > liczył to jest sporo kasy), od frajera dostaje też kasę - dalej
    > twierdzisz ze piszę nie poważnie" ?
    >
    > MOPS nie pokrywa wszystkiego kłamczuszku.

    Matematyka się kłania:
    np:
    Czynsz: 450zł
    Prąd: 150zł
    Gaz: 150zł
    -------------
    razem: 750zł

    z tego 70% = 525zł

    i teraz to co podałem:

    100% czynsz: 450zł
    50% gaz: 75zł
    50% prąd: 75zł
    razem: 600zł

    75zł ma w innych dodatkach miesięcznych z mopsu - czyli MOPS pokrywa
    wszystko, więc sie BUJAJ i zacznij myśleć zanim kogoś ponownie
    oskarżysz. Ale tak to jest jak rodzice wszystko pod pysk dawają to czemu
    się dziwić.