  • 1. Data: 2002-06-09 12:21:12
    Temat: Nasze e-maile udostepnione dla wszystkich... !!!!
    Od: "Ekstazy" <k...@p...onet.pl>

    Hejka. Przez przypadek, szukajac swojego nazwiska w sieci... znalazlem cos
    co mnie przerazilo... Stronka na ktorej sa e-mail'e... pelne e-maile... Co z
    ochrona danych osobowych... Czy moge zadac jakiegos odszkodowania...?
    e-mail'e dostepne:
    http://poczta.lemon.pl/pipermail/news.mbox/news.mbox

    Pozdrawiam
    Ekstazy

  • 2. Data: 2002-06-09 13:20:19
    Temat: Re: Nasze e-maile udostepnione dla wszystkich... !!!!
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Ekstazy <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Hejka. Przez przypadek, szukajac swojego nazwiska w sieci... znalazlem cos
    > co mnie przerazilo... Stronka na ktorej sa e-mail'e... pelne e-maile... Co z

    No i? To jest _archiwum_ listy dyskusyjnej. Poza tym pozwij Google i innych.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2002-06-09 13:45:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> wrote in

    > No i? To jest _archiwum_ listy dyskusyjnej. Poza tym pozwij Google i
    > innych.

    Ekstazy, skontaktuj się z ekspiertem (vel jacek/golfmaster) i z astekiem
    (arnold buzdygan) - napiszcie wspólny pozem przeciw Google oraz wszystkim
    adminom news na świecie oraz milionom osób na świecie przechowującym
    archiwum grupy na hdd ;))))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 4. Data: 2002-06-09 13:54:21
    Od: Gerard <g...@a...eu.org>

    Ekstazy napisał(a):
> [...]
    > ochrona danych osobowych... Czy moge zadac jakiegos odszkodowania...?

    I co? Będziesz również żądał odszkodowania, bo za chwilę Twój post
    będzie dostępny w groups.google.com.pl? O ile dobrze widzę, to są
    to listy wysyłane na listę dyskusyjną. Jest nawet dostępne jej
    archiwum. Nie ma tam dostępu do prywatnych skrzynek użytkowników,
    a jedynie właśnie do listów wysyłanych na grupy dyskusyjne (a więc
    forum publiczne). Raczej nie ma się do czego przyczepić.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 5. Data: 2002-06-10 05:50:16
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    Jeśli tak bardzo to Panu przeszkadza to proszę sobie skonfigurować klienta
    poczty - tak aby dodawał znacznik zabraniający archiwizacji lub założyć sobie
    drugą, pomocniczą skrzynkę pocztową.

  • 6. Data: 2002-06-10 09:00:01
    Od: "Ekstazy" <k...@p...onet.pl>

    Ja glupia pipa... Przepraszam...

    Ekstazy :)

  • 7. Data: 2002-06-18 06:34:32
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Alter Ego" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli tak bardzo to Panu przeszkadza to proszę sobie skonfigurować klienta
    > poczty - tak aby dodawał znacznik zabraniający archiwizacji (ciach)

    A jak tego dokonać konkretnie?
    m.