  • 51. Data: 2011-11-13 22:45:41
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:25:36 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > A jakby puszczali wianki?

    Bąki? Też nie powinni publicznie.
    --
    marcin

  • 52. Data: 2011-11-13 22:46:59
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:25:36 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > A jakby puszczali wianki?

    Cały komizm tej waszej katonarodowej sraczki na newsach polega na tym, że
    to wy dostawaliście (imo zasłużony) łomot. Gdyby lali lewaków, to byście
    chwalili jak to sprawnie policja działa.
    --
    marcin

  • 53. Data: 2011-11-13 22:49:51
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2011 23:46, zly pisze:

    > Cały komizm tej waszej katonarodowej sraczki na newsach polega na tym, że
    > to wy dostawaliście (imo zasłużony) łomot. Gdyby lali lewaków, to byście
    > chwalili jak to sprawnie policja działa.
    Zatrzymani: Lewica: 128
    ONR -O
    WP - 0

  • 54. Data: 2011-11-13 23:14:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:49:51 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Zatrzymani: Lewica: 128
    > ONR -O
    > WP - 0

    Ja nie piszę o zatrzymanych tylko o tym kto dostał łomot. Cały czas
    płaczecie nad tym jak patrioci nie mogli godnie manifestować, a tu nagle
    okazuje się, że bronisz czerwonej hołoty :)

    --
    marcin

  • 55. Data: 2011-11-13 23:31:36
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 14.11.2011 00:14, zly pisze:
    /.../
    > Ja nie piszę o zatrzymanych tylko o tym kto dostał łomot. Cały czas
    > płaczecie nad tym jak patrioci nie mogli godnie manifestować, a tu nagle
    > okazuje się, że bronisz czerwonej hołoty :)

    Nie rozumiesz textu pisanego po prostu.

  • 56. Data: 2011-11-14 07:24:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.11.2011 12:45, Maciej Bebenek pisze:

    > Nie ma słusznego wpierdolu ze strony policji. Z innej zresztą też nie.

    Tu miałbym mieszane uczucia...

    JEŚLI jest już obezwładniony i nieszkodliwy - pełna zgoda.

    Jeśli natomiast jest to tłum rozrabiających i niszczących wszystko po
    drodze chuliganów, to oddział z długimi pałami byłby IMHO wskazany. A
    jeśli by to nie pomagało - strzelać.

    Natomiast jeśli już ktoś leży i się poddaje - skuć i zostawić sądom.

    ATSD wszystkie te piątkowe zdarzenia coś śmierdzą... Raz piszą, że
    Niemcy rozrabiali, a potem piszą, że Niemców prewencyjnie zatrzymano
    kilka godzin wcześniej... Kto kłamie?

    Pomysł racjonalizatorski: wprowadzić przepis pozwalający automatycznie
    aresztować i skazać (chociażby na solidną grzywnę) _każdą_ zamaskowaną
    osobę w legalnej demonstracji. I obciążyć też organizatorów obowiązkiem
    demaskowania "swoich" oraz "wydalania" zamaskowanych. Może to by pomogło?

  • 57. Data: 2011-11-14 08:31:42
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 14 Lis, 08:24, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > ATSD wszystkie te piątkowe zdarzenia coś śmierdzą... Raz piszą, że
    > Niemcy rozrabiali, a potem piszą, że Niemców prewencyjnie zatrzymano
    > kilka godzin wcześniej... Kto kłamie?

    Dziwne ze jeszcze nikt nie dostrzegl ewidentnego bledu w rozumowaniu -
    policja zatrzymala 92 Niemcow biegajacych w kominiarkach z palami i
    atakujacymi przechodniow a takze grupe rekonstrukcyjna. Gdzie jest
    powiedziane ze to byli WSZYSCY Niemcy z bojowki ktora tego dnia
    przyjechala do Warszawy zaklocic legalna manifestacje?

    http://www.youtube.com/watch?v=ee0_E4CxbSE&feature=p
    layer_embedded

    Ten film pokazuje ze bylo ich wiecej, bylo tez kilka innych lewackich
    bojowek, widac palki w ich rekach, zasloniete czesciowo ukradzionym
    bannerem z zegarkiem. Film powstawal juz po wydarzeniach w knajpie
    Sutowskiego.

  • 58. Data: 2011-11-14 09:22:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2011 09:31, Łukasz Jamroz pisze:

> [...]
    > powiedziane ze to byli WSZYSCY Niemcy z bojowki ktora tego dnia
    > przyjechala do Warszawy zaklocic legalna manifestacje?

    To obejmuje wariant "wszyscy kłamią" ;->

    Jedni kłamią, że wszyscy Niemcy co przyjechali rozrabiali, drudzy
    kłamią, że wszyscy zostali zatrzymani.

  • 59. Data: 2011-11-14 09:29:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 00:31:42 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=ee0_E4CxbSE&feature=p
    layer_embedded
    > Ten film pokazuje

    Najbardziej podobają mi się te dramatyczne sceny z początku kiedy to film
    jest przerwany bo 'reporter' jest atakowany :> Tak brutalnych ataków dawno
    nie widziałem. Ktoś powinien zmienić napisy na coś w stylu. "w czasie
    kręcenia materiału z rąk lewicowej hołoty bohaterską śmiercią zginęło dwóch
    reporterów" Pasowały by tak samo. I jeszcze te zarzuty że manifestacja
    przepuszcza policjantów. No skandal normalnie :)
    Groteskowe na miarę propagandy PRL.

    --
    marcin

  • 60. Data: 2011-11-14 21:17:36
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 16:46:24 +0100, Alek napisał(a):

    > Nie ma takiej możliwości, dresiarzu. Ja jestem człowiek uczciwy
    > i spokojny. Nie robię burd, niczego nie dewastuję, nie napadam ludzi.

    Podobnie jak koles na filmie.
    Tylko skad u Ciebie taka agresja, spokojny uczciwy obywatelu? koledzy cie
    dreczyli w podstawowce? Skad taka satysfakcja na widok przemocy?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)