  • 31. Data: 2009-01-31 17:15:22
    Temat: Re: Przekręcony licznik z 650 tyś na 137tyś
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@n...o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cię to pewnie nie pocieszy, ale takie są u nas realia. Twoim błędem
    > było to, że z samochodem pojechałeś na przegląd PO zakupie, a nie PRZED.
    > A tak poza tym, to niezła reklama Fiata - kto by przypuszczał że owoce
    > włoskiej myśli technicznej (i to z niższej półki), są w stanie zrobić
    > taki przebieg - i przy tym wyglądać dobrze, z przelotami rzędu 80kkm
    > rocznie ;-)

    z tego co rozumiem, pytajacy pytał co dalej, a nie o to jak sobie poradzic
    ze swoimi myslami i jak sprawe odpuscic.

    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

  • 32. Data: 2009-01-31 17:15:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > skoro jeździ i ma się dobrze, to co za różnica ile przjechał

    kpisz?

    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

  • 33. Data: 2009-01-31 17:15:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > i byłeś na tyle gienialny, że uwierzyłeś, że ktoś kupił diesla, żeby
    > jeździć 15000 rocznie?

    Nawet w mojej firmie jest przynajmniej kilka diesli ktre nie jezdza wiecej
    niz 10.000 wiec co w tym dziwnego?

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.

  • 34. Data: 2009-01-31 17:59:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Budzik pisze:
    > nie "w tych czasach" a "w tym kraju,
    W tym kraju? Ty wiesz ile aut zjechało z Niemiec od turasow
    do polski z przekręconymi licznikami? Ocknij się.
    > gdzie poblaza sie oszustom" - dzieki wlasnie takim
    > komentarzom jak twój.
    Jedyna różnica między nami to taka że ty masz tylko inny
    komentarz.
    Jedyną rzeczą którą możesz skutecznie wyegzekwować w takiej
    sytuacji to ryj obić jak będziesz miał jaja i będziesz pewny
    na 100% ze masz racje. Zrobisz to ? A może na policje
    zapodasz? Już to widzę.
    Ale masz inny komentarz. No niby to też forma wali z
    oszustami jest LOL

    --
    Krzysiek

  • 35. Data: 2009-01-31 18:07:35
    Od: stebi <m...@n...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > Komis auto sprowadził z belgii, a tam auto miało jednego właściciela.

    Kupiłeś auto od komisu, czy od właściciela(komisy często tak robią)?
    Miało już polskie blachy?
    Masz dane tego Belga?

    pozdr.
    stebi

  • 36. Data: 2009-02-01 19:29:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W tym kraju? Ty wiesz ile aut zjechało z Niemiec od turasow
    > do polski z przekręconymi licznikami? Ocknij się.

    hmm, znaczy chcesz powiedziec, ze to niemcy przekrecaja te liczniki???

    > Jedyna różnica między nami to taka że ty masz tylko inny
    > komentarz.

    nie, ja mam inne podejscie - probowałbym reklamowac towar ze wzgledu na
    niezgodnosc z umowa (czy ma znaczenie ze sprzedawca nie wiedział???) a nie
    załamie rak mowiac "no tak to juz u nas jest"

    > Jedyną rzeczą którą możesz skutecznie wyegzekwować w takiej
    > sytuacji to ryj obić jak będziesz miał jaja i będziesz pewny
    > na 100% ze masz racje. Zrobisz to ? A może na policje
    > zapodasz? Już to widzę.

    walic w ryj? Z całym szacunkiem ale:
    a) nie urwałem sie z meczu piłkarskiego ani z pod budki z piwem
    b) przeszkolony przez znajomego policjanta (poza jakimis szczeniackimi
    wybrykami) wale w ryj tylo jak ten drugi uderzy pierwszy
    c) nie zrobiłbym tego swojej rodzinie, aby nie daj boze isc do pierdla albo
    odrabiac jakies zawiasy za samochód.

    Jest Leżajsk, jest dobrze.
    Był Leżajsk, jest mi niedobrze.

  • 37. Data: 2009-02-02 09:59:52
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    stebi pisze:
    > Kupiłeś auto od komisu, czy od właściciela(komisy często tak robią)?
    > Miało już polskie blachy?
    > Masz dane tego Belga?
    >
    > pozdr.
    > stebi

    Kupiłem auto od komisu mam fakturę, mam także dane tego belga.

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2009-02-02 10:00:53
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    gasper pisze:
    > i byłeś na tyle gienialny, że uwierzyłeś, że ktoś kupił diesla, żeby
    > jeździć 15000 rocznie?

    W mojej rodzinie jest felicja z 99roku z przebiegiem 67tyś od nowości
    więc nie ma na to reguły.

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2009-02-02 10:05:31
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Oskarżę go o oszustwo, sprawa zakończy się w sądzie. Bardzo mi na tym
    zależy, żeby w koło tej sprawy zrobiło się głośno, lokalne media także w
    to wmieszam. Jedna z gazet jest już bardzo zainteresowana.

    --
    krzysiek82

  • 40. Data: 2009-02-02 19:44:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Oskarżę go o oszustwo, sprawa zakończy się w sądzie. Bardzo mi na tym
    > zależy, żeby w koło tej sprawy zrobiło się głośno, lokalne media także w
    > to wmieszam. Jedna z gazet jest już bardzo zainteresowana.

    oczywiscie informuj nas na bierząco.
    Powodzenia!

    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."
    Gabriel Laub