  • 41. Data: 2009-02-02 22:25:47
    Temat: Re: Przekręcony licznik z 650 tyś na 137tyś
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    "krzysiek82" <k...@o...pl> wrote in message
    news:gm6gmu$7qh$3@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Oskarżę go o oszustwo, sprawa zakończy się w sądzie. Bardzo mi na tym
    > zależy, żeby w koło tej sprawy zrobiło się głośno, lokalne media także w
    > to wmieszam. Jedna z gazet jest już bardzo zainteresowana.

    Zgłosisz oszustwo do prokuratury to nawet nic za tą sprawę nie
    zapłacisz -sama
    się będzie toczyć....

  • 42. Data: 2009-02-03 08:57:36
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Na początek wyślę do komisu pismo o następującej treści, proszę o
    informacje czy w takiej formie ma to sens.

    witam
    W dniu (data) dokonałem zakupu pojazdu fiat punto o numerze VIN (nr
    vin), auto niestety wykazuje dosyć poważne usterki:
    uszkodzony przepływomierz, pęknięta sprężyna zawieszenia przedniego oraz
    uszkodzenie które trudno zlokalizować a które to objawia się gaśnięciem
    silnika od czasu do czasu.

    Wszystkie te wady mogę zgłosić jako niezgodność towaru z umową, jednak
    podczas ostatniej wizyty w ASO fiata po podłączeniu pod komputer
    diagnosta stwierdził, że hodometr (licznik przebiegu kilometrów który
    znajduje się w sterowniku silnika) wskazuje przebieg na ponad 600tyś km.

    Jak zapewne Pan wie w ofercie jak i na liczniku auta ten przebieg jest
    dużo niższy, co ewidentnie świadczy o oszustwie. A tu już kłania się art
    286 kk.

    Czekam na propozycje rozwiązania problemu.

    --
    krzysiek82

  • 43. Data: 2009-02-03 09:00:11
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie, fakturę na auto mam na tatę (tanie
    ubezpieczenie) a całą sprawą zajmuje się ja, czy w takim razie wysyłając
    pismo do komisu muszę podać tam dane mojego ojca, czy mogę wpisać swoje
    tak aby komis kontaktował się bezpośrednio ze mną?

    --
    krzysiek82

  • 44. Data: 2009-02-04 11:35:38
    Od: Worek <W...@0...com>

    krzysiek82 pisze:
    > Punto mk2 1.9 JTD 2000r przebieg 137tyś km.
    > Dodam, że po aucie nie widać jakby przejechało więcej niż jest na
    > liczniku. Co nie zmienia faktu, że czuje się oszukany :(

    sam jesteś sobie winien. kto (normalny) kupuje diesla żeby go postawić pod blokiem i
    nie
    jeździć? 137 tyś w 9 lat? dieslem?

  • 45. Data: 2009-02-04 14:11:15
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Worek pisze:
    > sam jesteś sobie winien. kto (normalny) kupuje diesla żeby go postawić
    > pod blokiem i nie jeździć? 137 tyś w 9 lat? dieslem?

    gratuluje podejścia, typowa polska :/

    --
    krzysiek82

  • 46. Data: 2009-02-04 16:20:54
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Worek pisze:

    > sam jesteś sobie winien. kto (normalny) kupuje diesla żeby go postawić
    > pod blokiem i nie jeździć? 137 tyś w 9 lat? dieslem?

    Średnio 41 km dziennie to całkiem sporo.

    Adam Kłobukowski

  • 47. Data: 2009-03-02 09:40:15
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > Ja rozumie że na ziemi można wierzyć w różne rzeczy, nawet w
    > takie których nie widać.
    >
    > Ale w tych czasach wierzyć w to co jest na liczniku, to już
    > naiwność do kwadratu.

    Jeśli kupujesz samochód w salonie z przebiegiem kilku kilometrów i nim
    jeździsz, to z reguły stan licznika = przebieg.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 48. Data: 2009-03-02 09:42:26
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Tapatik pisze:
    > Ma wymienić z powrotem na stare amortyzatory i wahacze?
    > Że o rozrządzie nie wspomnę.

    Byłoby ciężko bo stare części zostały wyrzucone.

    --
    krzysiek82

  • 49. Data: 2009-03-02 09:42:34
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

  • 50. Data: 2009-03-02 21:27:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:glvi5h$ibd$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Oho, przyłapani zaczynamy lawirować... ;)
    > Ale postaram się jutro przejechać koło jakiegoś autokomisu i wstąpić.
    > Zobaczę co tam stoi na wywieszce na towarze pt. samochód, bo coś mi się
    > wydaje, że jednak przebieg.
    I miałem rację.

    --
    Jotte