  • 1. Data: 2009-01-30 10:44:03
    Temat: rezygnacja z zarzadu i akt prawny
    Od: "mania" <a...@g...pl>

    1.Uprzejmie prosze o odpowiedz. Dzialalnosc fundacji reguluje ustawa o
    fundacjach. Jaki akt prawny reguluje kwestie niepodniesione w ustawie o
    fundacjach?
    2. Czlonek zarzadu rezygnuje na pismie. Czy w podjetej po tym fakcie uchwale
    rady moze znalezc sie zapis, ze czlonek zostal __odwolany___ i podac w
    nawiasie (rezygnacja na prosbe czlonka) czy nalezy ujac, iz czlonek
    zrezygnowal na wlasna prosbe?
    Mam nadzieje, ze nie zagmatwalam za bardzo.
    Dziekuje. Manka

  • 2. Data: 2009-01-30 12:38:07
    Temat: Re: rezygnacja z zarzadu i akt prawny
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zrezygnowal na wlasna prosbe?
    > Mam nadzieje, ze nie zagmatwalam za bardzo.

    1. Ale jaki zakres spraw?(np podatki, zobowiązania itd...)
    2 jak by umarł to też go będziecie odwoływać? a jak się większość nie zgodzi
    to nadal będzie członkiem?
    rezygnacja to czynność kształtująca jednostronna. co tam rada sobie napisze
    to nie ma już znaczenia
    g.

  • 3. Data: 2009-01-30 12:45:09
    Od: "Gan" <s...@o...pl>

    A jeżeli koniecznie cośtam chcecie napisać to ja spotkałem się z "rada
    przyjmuje rezygnację"
    g.