  • 1. Data: 2009-01-26 17:32:54
    Temat: Re: Przekręcony licznik z 650 tyś na 137tyś
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Czyżby? A nie powinien jednak wiedzieć?
    > Wystawiając ofertę w komisie podaje się rok produkcji, wyposażenie,
    > przebieg, itp.
    > Komisant podał fałszywy przebieg i tyle.

    gwarantuje ci że nie podał przebiegu, a jedynie stan licznika

  • 2. Data: 2009-01-26 18:40:05
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:glve3f$8o9$1@nemesis.news.neostrada.pl cyklista <...@...pl>

    > Jesteś pewien, że możesz to gwarantować?
    > No to sprawdźmy tę gwarancję.
    > http://velta2.gratka.pl/oferta/
    > http://autokomiswroclaw.gratka.pl/ogl/9986113.html

    pokaż mi umowę kupna z komisu gdzie gwarantują ci przebieg, ogłoszenia
    internetowe nic nie znaczą

  • 3. Data: 2009-01-30 13:54:52
    Temat: Przekręcony licznik z 650 tyś na 137tyś
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Witajcie
    Po aucie tego nie widać, ale czuje się oszukany, auto kupiłem z komisu,
    komputer w aso wskazał mi realny przebieg i teraz pytanie, jakie kroki
    mogę poczynić aby uzyskać jakieś zadość uczynienie do sprzedawcy?
    Zainwestowałem w to auto już trochę (alarm, amortyzatory, wahacze,
    rozrząd itp) wszystko robiłem sam więc nie ma kosztów robocizny ale jest
    mój czas, większość części mam paragon. Czy jest szansa, żeby odzyskać
    pieniądze + to co zainwestowałem? Bardziej mi zależy na jakieś
    rekompensacie za wprowadzenie w błąd, przecież komisant powinien się
    znać zgodnie z prawem. Z góry dziękuje za wypowiedzi.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-01-30 14:12:27
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputer w aso wskazał mi realny przebieg i teraz pytanie, jakie kroki
    > mogę poczynić aby uzyskać jakieś zadość uczynienie do sprzedawcy?

    art 286 kk to zwykle oszustwo,

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 5. Data: 2009-01-30 14:36:06
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    > rekompensacie za wprowadzenie w błąd, przecież komisant powinien się
    > znać zgodnie z prawem. Z góry dziękuje za wypowiedzi.

    Ciezka sprawa, komisant bedzie sciemnial ze on nic nie wiedzial o tym.
    Ze taki kupil, itp...
    Z ciekawosci, jakie auto, rocznik i jaki silnik?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2009-01-30 14:55:11
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Darek. pisze:
    > Ciezka sprawa, komisant bedzie sciemnial ze on nic nie wiedzial o tym.
    > Ze taki kupil, itp...
    > Z ciekawosci, jakie auto, rocznik i jaki silnik?
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Punto mk2 1.9 JTD 2000r przebieg 137tyś km.
    Dodam, że po aucie nie widać jakby przejechało więcej niż jest na
    liczniku. Co nie zmienia faktu, że czuje się oszukany :(

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2009-01-30 15:03:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-30 15:55:11 +0100, krzysiek82 <k...@o...pl> said:

    > Punto mk2 1.9 JTD 2000r przebieg 137tyś km.
    > Dodam, że po aucie nie widać jakby przejechało więcej niż jest na
    > liczniku. Co nie zmienia faktu, że czuje się oszukany :(

    Cię to pewnie nie pocieszy, ale takie są u nas realia. Twoim błędem
    było to, że z samochodem pojechałeś na przegląd PO zakupie, a nie PRZED.
    A tak poza tym, to niezła reklama Fiata - kto by przypuszczał że owoce
    włoskiej myśli technicznej (i to z niższej półki), są w stanie zrobić
    taki przebieg - i przy tym wyglądać dobrze, z przelotami rzędu 80kkm
    rocznie ;-)

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-01-30 15:04:58
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    de Fresz pisze:
    > Cię to pewnie nie pocieszy, ale takie są u nas realia. Twoim błędem było
    > to, że z samochodem pojechałeś na przegląd PO zakupie, a nie PRZED.

    Przed zakupem byłem u faceta który pracuje w aso a po pracy zajmuje się
    naprawami w swoim warsztacie, podłączył auto pod komputer i nie zwrócił
    na to uwagi. Nie mam jednak od niego żadnego dokumentu potwierdzającego
    przegląd auta przed zakupem, dostał kasę w łapę i koniec.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2009-01-30 15:06:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek82 wrote:

    > Punto mk2 1.9 JTD 2000r przebieg 137tyś km.
    > Dodam, że po aucie nie widać jakby przejechało więcej niż jest na
    > liczniku. Co nie zmienia faktu, że czuje się oszukany :(

    skoro jeździ i ma się dobrze, to co za różnica ile przjechał

  • 10. Data: 2009-01-30 15:09:00
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    witek pisze:
    > skoro jeździ i ma się dobrze, to co za różnica ile przjechał

    Nie lubię być oszukiwany, silnik musiałby mieć już pewnie lekko licząc 2
    remont żeby tyle wytrzymać, kupiłem młodsze auto, żeby zmniejszyć
    prawdopodobieństwo awarii a w aucie ze sporym przebiegiem może paść
    wszystko. Dla mnie to niezgodność towaru z umową.

    --
    krzysiek82