  • 1. Data: 2002-05-30 21:59:33
    Temat: Przeklinanie
    Od: "Adam Liwak" <a...@o...pl>

    Czy osoba, ktora wystepuje na scenie podczas imprezy masowej i uzywa
    wulgarnych slow, zacheca jednoczesnie publicznosc do tego samego, lamie
    prawo? (ustawa o jezyku polskim itp). Z gory dziekuje za odpowiedz
    --
    a...@o...pl

  • 2. Data: 2002-05-30 22:27:54
    Temat: Re: Przeklinanie
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Adam Liwak wrote:

> [...]
    > wulgarnych slow, zacheca jednoczesnie publicznosc do tego samego, lamie
    > prawo? (ustawa o jezyku polskim itp). Z gory dziekuje za odpowiedz

    Gdybys zobaczyl ile tych wulgarnych slow jest w slownikach, to bys
    zwyciezcy superjedynek , muzyka, artysty, nie przesladowal

    Jacek

    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-05-31 05:16:50
    Temat: Odp: Przeklinanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@p...katowice.sdi.tpnet.pl..
    .
    > Gdybys zobaczyl ile tych wulgarnych slow jest w slownikach, to bys
    > zwyciezcy superjedynek , muzyka, artysty, nie przesladowal

    To rzecz gustu:-) dla mnie osobiście to on artysta jak z mojej d...t... .
    Patrząc na niego miałam wrażenie,że patrzę na coś bardzo dziwnego :-) nie
    mogę nawet pokazać mojej miny:-) No tak ale pustaki myślą,że był jeeeeaaaaaa
    hihi
    Sandra

  • 4. Data: 2002-05-31 08:10:21
    Od: "JaDaReK" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Patrząc na niego miałam wrażenie,że patrzę na coś bardzo dziwnego :-) nie
    > mogę nawet pokazać mojej miny:-) No tak ale pustaki myślą,że był

    I za to juz Cie lubie Sandra, ja tez nie moge strawic tego ufarbowanego
    dupka,
    moze go krzywdze ale jak go widze to cos mi sie nerwowo powieka porusza:)

    JaDaReK

  • 5. Data: 2002-05-31 09:30:58
    Od: "Iza" <c...@o...net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdybys zobaczyl ile tych wulgarnych slow jest w slownikach, to bys
    > zwyciezcy superjedynek , muzyka, artysty, nie przesladowal

    Przede wszystkim, to telewizja publiczna nie powinna czegos takiego nadawac.
    Traca swoj i tak niski poziom, niedlugo bede musieli sie zakopac pod
    ziemie...To wyraznie pokazuje, jakie wartosci promuja i to jest ich
    docelowym odbiorca. WSTYD!
    Iza

  • 6. Data: 2002-05-31 09:46:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 31 May 2002 00:27:54 +0200), Jacek
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Gdybys zobaczyl ile tych wulgarnych slow jest w slownikach, to bys
    >zwyciezcy superjedynek ,

    Tu się zgodzę...

    >muzyka,

    Tu to zaczynasz improwizować...

    >artysty,

    Łoooooo... A tu to śmiech na sali... :-)

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-05-31 09:59:16
    Od: "budowa-2" <b...@i...pl>

    Wie co robic, aby zarobic wiec glupi nie jest.
    Nie kazdemu tylko odpowiada robienie z siebie idioty dla kasy, ale to juz bardzo
    indywidualna
    sprawa.

  • 8. Data: 2002-06-02 21:48:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    > Łoooooo... A tu to śmiech na sali... :-)
    > Jego Eminencja Tristan hrabia Alder

    Tak a propos smiechu na sali - wiesz ze tytul eminencja stosuje sie w
    odniesieniu do wysokich dostojników kościelnych, głównie kardynałów ?:-))
    Hrabia zas nie jest dosc wysokim tytulem, no chyba ze jestes
    Hrabia-Kardynal - taki drugi Krasicki ( ale on nie byl ani jednym ani
    drugim) :-))

    HaNkA JeJ SWiAtObLiWoSc ( skoro Ty sie wyglupiasz to mi tez wolno) :P

  • 9. Data: 2002-06-03 17:13:38
    Od: <v...@p...onet.pl>

    Jesli to ty fozzie to juz tobie odpowiedzialem na forum basketa;
    jesli nie to przekopiuje tutaj :
    Mowiac krotko i konkretnie - zagladamy do kodeksu wykroczen, a tam mamy:
    "Art. 141. Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite ogłoszenie, napis
    lub rysunek albo używa słów nieprzyzwoitych,

    - podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1 500 złotych albo karze
    nagany."

  • 10. Data: 2002-06-03 19:50:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 2 Jun 2002 23:48:03 +0200), "HaNkA
    ReDhUnTeR" <h...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Tak a propos smiechu na sali - wiesz ze tytul eminencja stosuje sie w
    >odniesieniu do wysokich dostojników kościelnych, głównie kardynałów ?:-))

    Wiem, ale może nie tylko. W końcu jest Eminencja, a nie Świętobliwość.
    Poza tym -- w swoim życiorysie przy wstępie na studia napisałem, że są
    one kolejnym krokiem na drodzej mojej kariery: magisterium, doktorat,
    profesura i beatyfikacja... No więc muszę się starać, zwłaszcza, że to
    tak daaaaawno było że starzy górale nie pamiętają i czas ucieka...

    >Hrabia zas nie jest dosc wysokim tytulem, no chyba ze jestes
    >Hrabia-Kardynal - taki drugi Krasicki ( ale on nie byl ani jednym ani
    >drugim) :-))

    No, pisać też kiedyś próbowałem, wiec czamu ni?

    >HaNkA JeJ SWiAtObLiWoSc ( skoro Ty sie wyglupiasz to mi tez wolno) :P

    A tam ,,wygłupiasz''. Masz brak szacunku dla Jego Eminencji :-)