  • 1. Data: 2005-09-22 15:04:42
    Temat: Przegapiłem termin rozprawy. Co robić?
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    Nie przyjąłem mandatu, sprzeciwiłem się wyrokowi zaocznemu i dostałem
    wezwanie do sadu grodzkiego na rozprawę na której naprawdę chciałem być. Tyle
    ze po prostu o niej zapomniałem. Wyznaczono termin następnej .
    Zastanawiam się co mi grozi za to ze nie byłem na poprzedniej. Czy mogę cos
    zrobić żeby uniknąć kary? Rozprawa miała mieć miejsce prawie miesiąc temu
    wiec L4 raczej nie wchodzi w gre. Z drugiej strony jeśli powiem prawdę, że
    zapomniałem to mam wątpliwości czy sędzia w to uwierzy. A jeśli już uwierzy to
    czy wybaczy?

    Pozdr.
    Sate

  • 2. Data: 2005-09-22 16:07:45
    Temat: Re: Przegapiłem termin rozprawy. Co robić?
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "Sate" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    A jeśli już uwierzy to
    > czy wybaczy?

    No mercy = Brudny Harry :)))

  • 3. Data: 2005-09-22 17:20:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sate" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli nie uwierzy Ci w prawdę, to tym bardziej w fałsz. Ja bym
    powiedział prawdę. nie Ty pierwszy zapomniałeś.