  • 1. Data: 2005-09-22 15:06:22
    Temat: Re: Czy mam szanse zostac prezydentem?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    boukun napisał(a):
    > Gdyby w wyborach prezydenckich o sukcesie kandydata decydowała uroda jego
    > dzieci, to o głowę przebiłbym Tuska i Kaczyńskiego. Zdjęcia do obejrzenia na
    > grupie dyskusyjnej soc.culture.polish w tym samym wątku.

    Nie ma watku, nie ma fotek :/

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-09-22 15:10:03
    Temat: Czy mam szanse zostac prezydentem?
    Od: "boukun" <b...@m...com>

    Gdyby w wyborach prezydenckich o sukcesie kandydata decydowała uroda jego
    dzieci, to o głowę przebiłbym Tuska i Kaczyńskiego. Zdjęcia do obejrzenia na
    grupie dyskusyjnej soc.culture.polish w tym samym wątku.

    Już jak dorastałem, koledzy w pracy mówili mi, że ze mnie będą ładne dzieci.
    Jestem dumny, że moje dzieci nie są mieszańcami.

    Najbardziej zastanawia mnie, dlaczego Tusk i Kaczyński nie rozwiodą się ze
    swoimi "kobietami". Szczególnie ta tego drugiego moje dzieci straszy (córka
    i matka zresztą też). Przecież taki kanclerz Schroeder, czy Żyd Joschka
    Fischer mieli już w swoim życiu cztery żony i w oczach wyborców wcala źle na
    tym nie wychodzili. Jest to moja odpowiedź na socjotechniczny zabieg
    koszer-mediów, narzucania nam dwóch kandydatów na prezydenta, jako jedyny
    wybór.

    boukun
    Jarosław Niedźwiecki - kandydat na posła Polskiej Partii Narodowej
    Lista nr 9, okręg nr 2, pozycja nr 2.
    www.PolskaPartiaNarodowa.pl

    PS. Znałem tylko jedną dziennikarkę niezależną telewizji publicznej, Jolante
    Pieńkowską. Ona nawet za sześćdziesiąt tys. złotych nie chciała czytać
    podkładanych jej tekstów, wolała być stewardesą. A taki Durczok, takiemu to
    żadne pieniądze nie śmierdzą.

  • 3. Data: 2005-09-22 15:12:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    boukun napisał(a):

    > Ja je widze, moze sprobuj z tpi?

    Przez tpi faktycznie jest.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-09-22 15:17:35
    Od: "boukun" <b...@m...com>

  • 5. Data: 2005-09-22 15:51:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przez tpi faktycznie jest.

    podaj link do strony z tymi zdjeciami ok ?

    P.

  • 6. Data: 2005-09-22 15:57:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > podaj link do strony z tymi zdjeciami ok ?

    Nie mam. Specjalnie ustawilem konto na news.tpi zeby zobaczyc, ale juz
    skasowalem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-22 23:23:47
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Mithos:

    > Nie mam. Specjalnie ustawilem konto na news.tpi zeby zobaczyc, ale juz
    > skasowalem.

    Nikt, panowie, nie robi tak pieknych dzieci jak ja. Albo moj sasiad. Mlode
    mamy z wozkami sie obracaja oglupiale. Sluze zdjeciami.
    Pozdr. Dulek