  • 1. Data: 2005-09-22 13:56:02
    Temat: brak daty na umowie
    Od: "Adam Modrzejewski" <a...@i...pl>

    Witam

    czy jak jest umowa miedzy stronami i ktos sie zagapil i nie wpisal daty to
    taka umowa jest wazna czy nie wazna i co z nia zrobic?

    Adam

  • 2. Data: 2005-09-22 14:58:21
    Temat: Re: brak daty na umowie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Modrzejewski napisał(a):
    > czy jak jest umowa miedzy stronami i ktos sie zagapil i nie wpisal daty to
    > taka umowa jest wazna czy nie wazna i co z nia zrobic?

    raczej ważna
    a data jest istotna?

    KG

  • 3. Data: 2005-09-22 15:03:22
    Od: "Adam Modrzejewski" <a...@i...pl>

    Nie wiem, czy jest istotna bo to umowa na czas nieokreslony ale jak przyszlo
    do awantury to wyciagam umowe i patrze i owszem podpisalem sie ale daty juz
    nie wpisalem. I teraz sie zastawiam czy jak przyjdzie co do czego to mi nie
    powiedza zebym te umowe sobie wsadzil w ...

    dlatego wole sie upewnic czy jest wazna czy mozna ja uznac za niewazna

    Pozdrawiam

    Adam

  • 4. Data: 2005-09-22 16:38:45
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Modrzejewski" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dguh8u$1vn1$1@node3.news.atman.pl...
> [...]
    > czego to mi nie powiedza zebym te umowe sobie wsadzil w ...
    >
    > dlatego wole sie upewnic czy jest wazna czy mozna ja uznac za niewazna

    a jak strony mają dochodzić swoich praw z umowy ze zdarzeń, które miały
    miejsce miesiąc temu, skoro nie wiadomo czy umowę podpisałeś miesiąc temu,
    czy dziś? moim zdaniem umowa jest nic nie warta, chyba, że w treści jest
    podane od kiedy obowiązuje.
    załatw podpis na obu egzemplarzach.. no chyba, że Ci na tym nie zależy

    pozdr
    nnowy

  • 5. Data: 2005-09-22 21:35:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "nnowy" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > podane od kiedy obowiązuje.
    > załatw podpis na obu egzemplarzach.. no chyba, że Ci na tym nie

    Jeśli to umowa o świadczenie jakiejś tam pracy, to wiadomo, że
    conajmniej musiała istnieć w chwili ich rozpoczęcia. Oczywiście to
    może być kwestia dowodowa. Ale w każdym razie samej umowy to nie
    unieważnia.

  • 6. Data: 2005-09-22 21:41:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:dgudam$1slf$1@node3.news.atman.pl...

    > czy jak jest umowa miedzy stronami i ktoś się zagapił i nie wpisał
    daty to
    > taka umowa jest ważna czy nie ważna i co z nią zrobić?

    Idź do notariusza i wykonaj za kilkanaście złotych odpis notarialny.
    Będziesz miał dowód na to, ze umowa co najmniej w chwili obecnej
    istniała. A sama umowa jest oczywiście ważna, bo czemu miała by nie
    być.

  • 7. Data: 2005-09-25 19:19:34
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

> [...]
    > conajmniej musiała istnieć w chwili ich rozpoczęcia. Oczywiście to
    > może być kwestia dowodowa. Ale w każdym razie samej umowy to nie

    oczywiście - umowa zawsze jest ważna "od teraz" :)
    z odpisem podałeś dobry pomysł

    nnowy