  • 1. Data: 2014-08-10 22:16:13
    Temat: Przedawnienie - jak to jest
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Czytam teraz we wiadomościach, że postawiono zarzuty korupcyjne kilku
    facetom, a sprawa dotyczy lat 1999 i 2000. Jak to jest z tym
    przedawnieniem, czy 10 lat od popełnienia czynu nie wystarczy?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-08-11 08:05:07
    Temat: Re: Przedawnienie - jak to jest
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-10 22:16, Jacek pisze:
    > Czytam teraz we wiadomościach, że postawiono zarzuty korupcyjne kilku
    > facetom, a sprawa dotyczy lat 1999 i 2000. Jak to jest z tym
    > przedawnieniem, czy 10 lat od popełnienia czynu nie wystarczy?

    Lektura kodeksu karnego naprowadzi Cię na właściwe tory (art. 101, jeśli
    brzydzisz się czytaniem całości:).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-08-11 13:19:43
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-11 08:05, Liwiusz pisze:

    > Lektura kodeksu karnego naprowadzi Cię na właściwe tory (art. 101, jeśli
    > brzydzisz się czytaniem całości:).

    Dzięki, to mnie troszkę oświeciło.
    Co do czytania całości natomiast, to może mnie nie brzydzi, ale
    zwyczajnie nie ma czasu, aby przeczytać wszystko nawet z tego zakresu z
    jakim się człowiek styka. Jedynie Chuck Norris przeczytał wszystko i
    nawet zrobił kopię na dyskietce.
    Jacek