  • 1. Data: 2014-08-09 02:10:04
    Temat: czy muszę udzieliać infomacji o swoich obywatelstwach
    Od: "starypierdziel" <s...@t...pl>

    Posiadając inne obywatelstwo (oprócz polskiego) - kiedy i komu muszę
    udzielać na ten temat informacji?
    (np.: polskim instytucjom / urzędom?)

    Czy zakres przetwarzania danych o mnie przez różne krajowe instytucje -
    obejmuje tą daną? W czyjej kompetencji jest posiadanie/przetwarzanie tej
    informacji?

    / dziękuję za info

  • 2. Data: 2014-08-09 11:19:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-08-09 02:10, starypierdziel pisze:
    > Posiadając inne obywatelstwo (oprócz polskiego) - kiedy i komu muszę
    > udzielać na ten temat informacji?
    > (np.: polskim instytucjom / urzędom?)

    Np przy wprowadzaniu danych do systemu EDG -
    przy generowaniu wniosku o zmiany trzeba podać
    wszystkie posiadane obywatelstwa

  • 3. Data: 2014-09-05 22:29:54
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 02:10:04 UTC+2 użytkownik starypierdziel napisał:
    > Posiadaj�c inne obywatelstwo (opr�cz polskiego) - kiedy i komu musz�
    >
    > udzielaďż˝ na ten temat informacji?
    >
    > (np.: polskim instytucjom / urz�dom?)
    >

    > Czy zakres przetwarzania danych o mnie przez r�ne krajowe instytucje -
    >
    > obejmuje tďż˝ danďż˝? W czyjej kompetencji jest posiadanie/przetwarzanie tej
    >
    > informacji?
    >

    > / dzi�kuj� za info

    A jakiego to obywatelstwa Pan sie tak wstydzi ?
    Mongolskiego ?

  • 4. Data: 2014-09-07 20:06:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Wisniewski wrote:

    > A jakiego to obywatelstwa Pan sie tak wstydzi ?
    > Mongolskiego ?

    A ty też masz ochotę podawać ile razy w tygodniu do burdelu chodzisz?
    tez się wstydzisz burdel mamy, czy po prostu nie chcesz zeby ktoś
    wiedział skoro nie musi.