    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o poradę- spór z byłym pracodawcą
    Date: 12 Mar 2007 07:10:36 -0700

    Witam

    Mam prośbę o wyjaśnienie sytuacji która mnie spotkała.Mój poprzedni
    pracodawca zlikwidował moje miejsce pracy, została przeprowadzona
    inwentaryzacja, kierownik refionalny podpisal się pod nią.Po miesiącu
    kiedy juz w ręku miałem swiadectwo pracy oraz PITa zadzwonil do mnie
    i poinformował mnie ze dwa telefony z inwentaryzacji są podmienione i
    każe mi je "kupić"
    Ja nie poczuwam sie do tego, gdyz on byl odpowiedzialny za to zeby to
    sprawdzić
    Moje pytanie brzmi czy jego roszczenia maja jakąs podstawe czy sa
    bezzasadne
    Proszę rownież o uzasadnienie waszej odpowiedzi
    Sprawa dosc pilna gdyż jestem z nim umówiony na jutro

    Pzdr
    Marcin Wietecha