  • 21. Data: 2012-06-01 00:49:07
    Temat: Re: Promile we krwi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:jq5ain$r57$2@inews.gazeta.pl...

    > A alkotest można?

    To już prędzej badanie krwi. Alkotesty wymyślono, bo wynik jest od razu, a
    nie za dwa tygodnie :-)

  • 22. Data: 2012-06-01 21:44:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 May 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A alkotest można?

    Ile wytrzymasz bez oddychania?
    Upuszczenie krwi na ogoł nie występuje samoczynnie, a kłucie
    szarpiacego się obwinionego rodzi ryzyko wbicia igły w jakis
    ważniejszy narzad, wydechy raczej występuja bez stosowania
    przymusu, zas przymus w zabezpieczeniu urzadzenia przed
    pogryzieniem raczej nie grozi wylewem w narzady.

    pzdr, Gotfryd