    From: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Promile a prawko!!dla ekspertów
    Date: Mon, 8 Nov 2004 19:42:26 +0100

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <b...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cmoeli$qal$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > No to jesteś gość na poziomie, bo z samymi zerami gadasz ...

    Tak się domyślałem, że to jakaś banda tu grasuje.

    > Odbębniłem swoje za to ... prowadziłem na bańce :> ...

    No cóż mam dodać pijaku?
    "Odbębniłem swoje"?
    Gdybyś potrącił moje dziecko to byś bębnił w wieko trumny od środka i żadne
    prawo by ci nie pomogło.
    Weź to pod uwagę jak się znów najebiesz i będziesz chciał gdzieś jechać. Tam
    na drodze może być dziecko albo żona takiego faceta jak ja.

    Zapluty Karzeł Reakcji