eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgramy premiowe dla instalatorów, a klient › Programy premiowe dla instalatorów, a klient
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
    Date: Sun, 14 Jan 2018 19:26:19 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-37-246-232.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1515954381 21705 178.37.246.232 (14 Jan 2018 18:26:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Jan 2018 18:26:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:58.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/58.0
    X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767965
    [ ukryj nagłówki ]

    Sytuacja wygląda tak:

    Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
    przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
    "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
    wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
    ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
    zgadza się.

    Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
    urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
    instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
    którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).

    Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
    możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
    zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
    coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1