  • 1. Data: 2003-04-29 15:55:47
    Temat: Program w Builderze konsekwencje??
    Od: "robert" <r...@t...pl>

    Witam
    Jestem laikiem w prawie komputerowym więc mam takie proste pytanko.
    Pracuje w firmie handlowej. Napisałem aplikację w nielegalnym Borland C++
    Builder 5(kiepski programista:( )
    Program ten ma trafiać do klientów firmy, jako darmowy- wizytówka, cennik
    itp. firmy.
    Ja nie będę czerpał z tego tytułu korzyści majątkowych.
    Jakie są konsekwencje rozprzestrzeniania tego programu??
    Jakie konsekwencje mogą spotkać firmę??
    Co należy zrobić,aby móc go rozpowszechniać oprócz kupna licencji?? Freeware
    lub coś innego??

    Z góry dzięki

    Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-04-29 21:47:47
    Temat: Re: Program w Builderze konsekwencje??
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "robert" <r...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > Jakie konsekwencje mogą spotkać firmę??
    > Co należy zrobić,aby móc go rozpowszechniać oprócz kupna licencji??

    Nie ma znaczenia, czy program jet rozprowadzany bezpłatnie, czy nawet do
    niego dopłacasz.
    Kompilator był nielegalny.

    Rozwiązanie: kupić kompilator.
    Kompilatory Visual.NET można kupić za 300 zł. Więc to nie majątek w tej
    chwili.
    Ile kosztuje Builder nie wiem.

    Wersje freeware zwykle mają zastrzeżenie, że nie mogą być używane
    komercyjnie, ale trzeba dokładnie pocztytać licencję. Zwykle jest do
    poczytania EULA.TXT