    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program w Builderze konsekwencje??
    Date: Tue, 29 Apr 2003 23:47:47 +0200

    "robert" <r...@t...pl> wrote in message
    news:b8m3r9$ek8$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Witam
    > Jestem laikiem w prawie komputerowym więc mam takie proste pytanko.
    > Pracuje w firmie handlowej. Napisałem aplikację w nielegalnym Borland C++
    > Builder 5(kiepski programista:( )
    > Program ten ma trafiać do klientów firmy, jako darmowy- wizytówka, cennik
    > itp. firmy.
    > Ja nie będę czerpał z tego tytułu korzyści majątkowych.
    > Jakie są konsekwencje rozprzestrzeniania tego programu??
    > Jakie konsekwencje mogą spotkać firmę??
    > Co należy zrobić,aby móc go rozpowszechniać oprócz kupna licencji??
    Freeware
    > lub coś innego??

    Nie ma znaczenia, czy program jet rozprowadzany bezpłatnie, czy nawet do
    niego dopłacasz.
    Kompilator był nielegalny.

    Rozwiązanie: kupić kompilator.
    Kompilatory Visual.NET można kupić za 300 zł. Więc to nie majątek w tej
    chwili.
    Ile kosztuje Builder nie wiem.

    Wersje freeware zwykle mają zastrzeżenie, że nie mogą być używane
    komercyjnie, ale trzeba dokładnie pocztytać licencję. Zwykle jest do
    poczytania EULA.TXT