  • 1. Data: 2005-11-04 12:23:28
    Temat: Program a DG
    Od: "robik" <r...@p...wpk.p.lodz.pl>

    Witam

    Pracuję na pełny etat jako programista. Niestety zbyt wiele kasy nie
    zarabiam. Chciałbym na swoich umiejętnościach trochę dorobić i napisać
    program, który chciałbym sprzedawać np. po 60 zł. Podejrzewam, że nie
    sprzedam tego wiecej niż 50 szt., daje to w super sprzejających warunkach
    3000 zł - koszty płytek, kompilatora ..... Nie opłaca mi się zakładać DG
    (nie wiem ile sprzedam, a jak 1 kopie?), jak można to rozwiązać, ile np.
    mogę sprzedać kopii programu, żeby US nie stwierdził że to
    niezarejestrowana DG. Muszę dorobić, ale nie chcę kłopotów.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-04 12:30:01
    Temat: Re: Program a DG
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "robik" <r...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogę sprzedać kopii programu, żeby US nie stwierdził że to
    > niezarejestrowana DG. Muszę dorobić, ale nie chcę kłopotów.

    bylo wiele razy na grupie, poszukaj w archiwum - dostep np przez google.pl

    P.