  • 1. Data: 2005-11-04 11:54:25
    Temat: Ile czasu ma sprzedawca na oddanie kasy?
    Od: d...@w...pl

    Witam,

    kupilem kompa za ponad 300zl na allegro. Niestety juz przed sama wysylka
    dostalem maila ze komp ulegl uszkodzeniu i nie wysla go i zebym podal nr konta
    do zwrotu pieniedzy. Czekam tydzien i kasy nie ma. Dzwonie tam a babka mi mowi
    ze wedlug ustawy to oni jeszcze maja czas na zwrot kasy bo koles co sie tym
    zajmuje teraz nie ma czasu i takie rozne bzdury.
    Mam wiec pytanko w jakim czasie wedlug prawa sprzedawca ma obowiazek oddac
    pieniadze jezeli nie wywiazal sie ze swoich obowiazkow i w koncu nie wyslal
    zakupionego przezemnie sprzetu?

    Za odpowiedz dziekuje

  • 2. Data: 2005-11-04 17:08:03
    Temat: Re: Ile czasu ma sprzedawca na oddanie kasy?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    d...@w...pl napisał(a):
    > Mam wiec pytanko w jakim czasie wedlug prawa sprzedawca ma obowiazek oddac
    > pieniadze jezeli nie wywiazal sie ze swoich obowiazkow i w koncu nie wyslal
    > zakupionego przezemnie sprzetu?

    niezwłocznie :)

    KG