  • 11. Data: 2008-06-07 05:20:07
    Temat: Re: Proces o pomówienie...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej pisze:

    > No właśnie, ale czy w tym procesie sąd nie powinien się jedynie ograniczyć
    > do sprawdzenia faktów?

    A pobicie to nie jest "fakt" ?

    > W takim razie - dlaczego sąd jakby wskazywała logika nie ograniczył się do
    > sprawdzenia czy było jakieś postępowanie i orzeczenie w sprawie o pobicie,
    > tylko przeprowadza dowód prawdy?

    Myślę że za dużo oglądasz TV. W sprawie Kaczyńskiego i Wachowskiego, po
    pewnie na tej podstawie wysnuwasz swoje wnioski, sąd nie zrobił najlepiej.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 12. Data: 2008-06-07 19:13:41
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > No właśnie, chcę jednak zaznaczyć że jeden z oskarżonych jest pracownikiem
    > sądu (księgowym) a drugiego wujek jest prezesem sądu okregowego - jak
    > myslicie - jaki to miało wpływ na wyrok?

    Gdyby mogło mieć to pewnie złożyłbyś wniosek o przeprowadzenie rozprawy w
    sądzie z innego okregu.