  • 1. Data: 2008-06-05 22:27:39
    Temat: Zakup domeny i niejasności
    Od: "pien" <a...@c...pl>

    Witam serdecznie.3 miesiące temu skusiłem się na zakup domeny na okres
    jednego roku w cenie 90 zł brutto.Co się teraz okazuje po 3 miesiącach
    otrzymuje informację, że mam zapłacic 227 zł.Nie podpisywałem ręcznie żadnej
    umowy i nie odsyłałem firmie, która mi to przysłała.Wpłaciłem 90 zł
    oczywiście.

    Pytanie : Na jakiej podstawie domagają się kolejnej płatnośći.Czy muszę im
    ją uregulować ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-06 04:37:08
    Temat: Re: Zakup domeny i niejasności
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pien napisał(a):

    > Pytanie : Na jakiej podstawie domagają się kolejnej płatnośći.Czy muszę im
    > ją uregulować ?

    Wrozki pytaj albo podaj troche wiecej konkretow.... Np w jakiej firmie
    rejestrowales, czy to byla promocja, jesli tak to jaka? etc. Na razie
    zgadne, ze na 99% nie doczytales warunkow ;)

    j.

  • 3. Data: 2008-06-06 05:31:20
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    > Wrozki pytaj albo podaj troche wiecej konkretow.... Np w jakiej firmie
    > rejestrowales, czy to byla promocja, jesli tak to jaka? etc. Na razie
    > zgadne, ze na 99% nie doczytales warunkow ;)

    1. przenieś domenę gdzie indziej. Teraz domeny są po 90 GROSZY za pierwszy rok; drugi
    rok to 90 zł.
    2. tych złodziei postrasz rzecznikiem praw konsumenta.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin Pawelec

  • 4. Data: 2008-06-06 06:47:53
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 6 Cze, 00:27, "pien" <a...@c...pl> wrote:
> [...]
    > oczywiście.
    >
    > Pytanie : Na jakiej podstawie domagają się kolejnej płatnośći.Czy muszę im

    Na podstawie umowy/regulaminu? Ktor akceptowales placac 90 zlotych? A
    moze to byl rok za 90 zlotych tylko nie przeczytales ze ostatni w
    umowie na 3 lata.
    Wiecej szczegolow, szklana kula w serwisie.

  • 5. Data: 2008-06-06 09:56:02
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. przenieś domenę gdzie indziej. Teraz domeny są po 90 GROSZY za pierwszy
    > rok; drugi rok to 90 zł.
    > 2. tych złodziei postrasz rzecznikiem praw konsumenta.

    na 99% do domeny wybrał serwer a na serwer była promocja i pierwsze 3
    miesiące były za jakieś grosze a teraz ma doplacić do serwera zgodnie z
    warunkami umowy i regulaminem promocji. Był tani ten serwer ale za pierwsze
    3 miesiące to wybrał dodatkowo dość drogi serwer niezauważając że ta
    początkowa opłata jest tylko za pierwsze 3 miesiące i oczywiście zobowiązał
    się dopłacić po tym terminie do całego roku tą pozostałą kwotę.
    Rzecznik go wyśmieje i poradzi czytać to co się "podpisuje" ptaszkiem
    zgadzając się na regulamin promocji.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2008-06-30 19:54:32
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    No ja rozumiem, że kupiłeś domenę, ale po cholerę kupowałeś jeszcze
    niejasności?

    --
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |