  • 21. Data: 2004-12-07 16:24:09
    Temat: Re: Problem z...tesciami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    seb wrote:

    > OK, Ale inaczej, ja Ci dam 1000 zł, a Ty mi 3000 zł - wtedy ja też
    > spłacę część któregoś...

    Przestaniesz wreszcie karmić tego trolla z nadmiarowym chromosomem?

  • 22. Data: 2004-12-07 20:55:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał:

    > wszak jak ktoś żyje w takim kraju [...] to chyba może być sfrustrowany?

    Hmm... akurat z tym ostatnim zdaniem bym nie polemizował.

    Alek

  • 23. Data: 2004-12-07 21:46:18
    Od: "kaktusior" <k...@p...onet.pl>

    ..myslalem, ze jasno napisalem, ale widze, ze niekoniecznie...
    ..dom jest na zone, bo to zona go kupila, a nie zaden spadek etc.
    Tesciowie tam mieszkaja na takich samych zasadach, jak ja.
    Aha...zona chce sprzedac dom i mieszkac bez nich, bo dopiero
    'akcja z woda' Jej pokazalala, ze jej rodzice maja 'nie rowno'.
    Lepiej mieszkac w mieszkaniu, ale sami i spokojnie niz ze schiziorami, z
    czym zreszta sie calkiem zgadzam.
    ...moje pytanie dot. raczej temu, aby zapobiec 'bejzbolowi'...i dzialac
    zgodnie z prawem, niz bez....dlatego wolalem tu zapytac o jakies przepisy.
    Co do mediow w ogole, to ja moge za to im odciac prad, tzn. faze :)
    Ze slupa ida przewody na pietro, nawet mam uprawnienia elektryczne, wiec
    no problem dla mnie faze im odciac...ale to przeciez bezsens...
    ..Oni mi wode i gaz, to ja im prad? Makarbra :/
    Co do zarzutu malych emerytur....tesciowa byla dyrektorka banku...
    ...wiec 'sorry' :/

    Pozdrawiam

    PS. Te teksty dot. PZPR, dawnych czasow, SLD etc..zenada.

  • 24. Data: 2004-12-07 23:07:32
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 07/12/2004 22:46, kaktusior wrote :
> [...]
    > ...wiec 'sorry' :/
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > PS. Te teksty dot. PZPR, dawnych czasow, SLD etc..zenada.

    Skoro cały dom jest Twojej żony -- to naturalnie tylko Twoja żona ma
    prawo włączać/wyłączać piecyk gazowy i inne media. Spróbowałbym zamknąć
    pomieszczenie z piecykiem gazowym (lub w inny sposób je zabiezpieczyć) i
    przeczytałbym to co poradził wcześniej w tym wątku Robert Tomasik.
    Można też po prostu pogadać z teściem zwracając mu uwagę, że jak się
    mieszka to trzeba się dostosować do WŁAŚCICIELA (czyli Twojej żony), a
    nie odwrotnie.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 25. Data: 2004-12-08 03:35:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kaktusior wrote:

    > Lepiej mieszkac w mieszkaniu, ale sami i spokojnie niz ze schiziorami, z
    > czym zreszta sie calkiem zgadzam.

    Lepiej poskromiś schiziorów rodzinnych - bo w mieszkaniu w bloku możesz
    trafić na schiziorów nie-rodzinnych. A co domek to domek :)

    [ciach]

    > ..Oni mi wode i gaz, to ja im prad? Makarbra :/

    A może zainteresować się (lub zagrozić) ubezwłasnowolnieniem?

  • 26. Data: 2004-12-08 14:58:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:
    > Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    [ciach]

    > Kończ waść, wstydzu oszczędź. Robisz się naprawdę nudny z tą komuszą
    > spiskową teorią.

    Nie karm trolla.

  • 27. Data: 2004-12-08 17:26:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kończ waść, wstydzu oszczędź. Robisz się naprawdę nudny z tą komuszą
    > spiskową teorią.

    Jaka teoria? niedoslysze i NIC nie PAMIETAM. HALO! Glosniej prosze!
    Jak Kulczyk gral z Rosjanami

    dr Jan Kulczyk obiecal szefowi Lukoilu, ze pomoze rosyjskiemu koncernowi
    przejac polski rynek naftowy - wynika z kolejnej tajnej notatki wywiadu,
    której tresc poznala "Rzeczpospolita". To moze byc klucz do rozwiklania
    glównego watku afery PKN Orlen.

    Nowe dokumenty polskiego wywiadu, tak jak dwie notatki o wiedenskim
    spotkaniu Kulczyk - Alganow, zawieraja rewelacje. Wynika z nich, ze w
    pazdzierniku 2002 r. w Londynie Jan Kulczyk spotkal sie z Wagitem
    Alekperowem, prezesem Lukoilu. Rozmawiali o planach polaczenia PKN Orlen i
    Rafinerii Gdanskiej i szansach na to, by kontrolny pakiet w tej polaczonej
    spólce zdobyli Rosjanie. Tym samym mieliby szanse przejac kontrole nad
    kluczowym dla bezpieczenstwa energetycznego Polski portem naftowym
    Naftoport.

    Kulczyk mial zapewnic Alekperowa, ze moze mu zalatwic kupno polaczonych
    polskich rafinerii. W notatce pada kwota 1 miliarda dolarów - to za malo, by
    chodzilo o cene obu firm; byc moze to suma, jaka mialby zarobic posrednik za
    pomoc w przejeciu obu polskich spólek przez Rosjan.

    Z naszych informacji wynika, ze to nie jedyne spotkanie Kulczyka z
    szefostwem Lukoilu; mialo dojsc w sumie do kilku, niektóre - wedlug polskich
    sluzb - próbowano utajnic (zmieniano miejsca spotkania, gubiono "ogon").

    Kulczyk prawdopodobnie nie mial pojecia, jak dobrze jest obserwowany. W
    lódzkiej prokuraturze 26 listopada 2004 r. oswiadczyl kategorycznie: "Nie
    znam Alekperowa ani Chodorkowskiego, wlasciciela Jukosu. Nigdy sie z nimi
    nie spotkalem. Nie prowadzilem zadnych rozmów z Lukoilem, zadnych negocjacji
    i nic mi nie wiadomo na ten temat, aby Kulczyk Holding prowadzil rozmowy z
    Lukoilem".

    Kulczyk caly czas trzyma sie tej wersji. Wczoraj zapytany przez
    "Rzeczpospolita" powtórzyl, ze nigdy nie spotykal sie z Alekperowem.

    Dlaczego Kulczyk nie chcial sie przyznac prokuraturze do swych kontaktów z
    Lukoilem? Bo to prawdopodobnie klucz do zrozumienia afery PKN Orlen. Coraz
    wiecej wskazuje na to, ze wybuchla ona nie tylko z powodu sporu o to, która
    firma (J&S czy Petroval) dostarczac bedzie rosyjska rope dla plockiego
    koncernu naftowego. Prawdopodobnie poszlo o to, kto pomoze Rosjanom przejac
    PKN Orlen i Rafinerie Gdanska i zarobi na tym krocie.

    Tajna notatke o londynskim spotkaniu Agencja Wywiadu przekazala sejmowej
    komisji sledczej.

    Calosc pod:

    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/wydanie_041208/p
    ublicystyka_a_1-1.F.jpg

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041208/p
    ublicystyka/publicystyka_a_1.html

    [....]
    > A to zupełnie z sufitu.

    Co z sufitu? Sufit jest powyzej.

    > Polecam lekturę "Folwarku zwierzęcego", może wyleczysz się z SLDowskiej i
    > komuszej fobii. O ile zrozumiesz treść;->

    Czytalem, zrozumialem analogie do SLD.

    > pozdrawiam
    > Justyna

    Grzegorz

  • 28. Data: 2004-12-08 18:43:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przejac
    > PKN Orlen i Rafinerie Gdanska i zarobi na tym krocie.

    Mądrze prawisz i zgodnie z logiką.
    Ale w świetle twojej dotyczczasowej działalnosci na tej grupie wynika żeś
    głupek.
    Jesteś z SLD?????

    > Czytalem, zrozumialem analogie do SLD.

    Ajednak żeś głupek;)

    Leszk
    P.S
    Życzę, mimo wszystko powrotu do zdrowia.

  • 29. Data: 2004-12-09 06:54:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    >

    > Mądrze prawisz i zgodnie z logiką.
    > Ale w świetle twojej dotyczczasowej działalnosci na tej grupie wynika żeś

    Nie jestem w przeciwienstwie do pana. Poza tym nie ja madrze prawie, bo to
    byl cytat z gazety "Rzeczpospolitej" i nie wiem czemu ten post wyslany z
    tytulem "podstawa prawna" usunieto z serwera TPSA. Czy dlatego, ze pan
    Kulczyk ma udzialy w TPSA?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 30. Data: 2004-12-09 09:50:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Czytalem, zrozumialem analogie do SLD.

    W takim razie, na nic te tytuły przed i po nazwisku. Za wąskie horyzonty.
    Teść w/w odnosi się do mechanizmów KAŻDEJ władzy.

    Do A. Lawy:

    Dobra, już nie karnmię, po prostu NMSP

    --
    pozdrawiam