  • 1. Data: 2004-12-06 23:10:58
    Temat: nagranie rozmowy telefonicznej z urzednikiem
    Od: slimak <s...@w...pl>

    Czy jesli nagram rozmowe telefoniczna z jakims urzednikiem (urzedu
    miasta, urzednikiem skarbowym) i podczas tej romowy urzednik wprowadzi
    mnie w blad to czy bede mogl skutecznie bronic sie oskarzony o popelnienie
    wykroczenia (przestepstwa) na skutek postepowania zgodnego z rada urzednika?

  • 2. Data: 2004-12-06 23:42:50
    Od: rrr <u...@i...com>

    slimak wrote:
> [...]
    > mnie w blad to czy bede mogl skutecznie bronic sie oskarzony o popelnienie
    > wykroczenia (przestepstwa) na skutek postepowania zgodnego z rada

    Tak. A najlepiej wyskocz z okna bo ci tak urzednik powiedzial.

  • 3. Data: 2004-12-07 07:54:23
    Od: slimak <s...@w...pl>

    > Tak. A najlepiej wyskocz z okna bo ci tak urzednik powiedzial.

    A co? jestes urzednikiem i tak radzisz petentom?
    Pytalem powaznie wiec oczekuje powaznej odpowiedzi!
    Dzwonie do urzednika i pytam o sposob zalatwienia sprawy
    a ten wprowadza mnie w blad ... i co dalej

  • 4. Data: 2004-12-07 09:19:32
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    slimak napisał(a):
    > A co? jestes urzednikiem i tak radzisz petentom?
    > Pytalem powaznie wiec oczekuje powaznej odpowiedzi!
    > Dzwonie do urzednika i pytam o sposob zalatwienia sprawy
    > a ten wprowadza mnie w blad ... i co dalej

    TVN

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2004-12-07 09:22:48
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2004 23:42:50 GMT, rrr naskrobał(a):

    > Tak. A najlepiej wyskocz z okna bo ci tak urzednik powiedzial.

    coś sporo trolli sie pojawiło.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-12-07 10:02:21
    Od: slimak <s...@w...pl>

    > TVN

    a zalozmy ze sprawa trafia do sadu
    czy tam da mi cos powolanie takich dowodow jak nagranie
    urzednika wprowadzajacego mnie w blad?

    a moze da sie sprawe jakos zalagodzic i zakonczyc na etapie
    samego urzedu?

  • 7. Data: 2004-12-07 10:28:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    popelnienie
    > wykroczenia (przestepstwa) na skutek postepowania zgodnego z rada

    TAK

  • 8. Data: 2004-12-07 11:45:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "slimak" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie w blad to czy bede mogl skutecznie bronic sie oskarzony o popelnienie
    > wykroczenia (przestepstwa) na skutek postepowania zgodnego z rada

    Nie. Natomiast będziesz miał podstawę prawną do złożenia na niego skargi,
    gdyby się okazało, ze sąd później uznał, że wprowadził Cię w błąd.
    Ewentualnie, jeśli jest to faktycznie jakaś zagmatwana kwestia, to
    ewentualnie przed sądem będzie to jakaś tam okoliczność łagodząca.
    Wskazująca, że mogłeś działać w błędzie. Tym nie mniej karalności to nie
    uchyla.

    Jedyny znany mi wyjątek, to formalne wyjaśnienia Urzędu Skarbowego. Bodaj w
    Ordynacji Podatkowej jest zapis, że podatnika nie można pociągnąć do
    odpowiedzialności za wykonanie zgodnie z decyzją.

  • 9. Data: 2004-12-07 13:09:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > TAK

    ps.
    tak jezeli chodzi leglanosc takiego nagrania,

  • 10. Data: 2004-12-07 13:19:15
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    slimak napisał(a):
    > a zalozmy ze sprawa trafia do sadu
    > czy tam da mi cos powolanie takich dowodow jak nagranie
    > urzednika wprowadzajacego mnie w blad?

    Pozostanie sprawa udowodnienia, że urzędnik był na służbie, a nie np. po
    2 piwku podczas Andrzejkowej imprezy, oraz że to jest określony
    urzędnik, a nie inny dowolny podatnik tego kraju.

    > a moze da sie sprawe jakos zalagodzic i zakonczyc na etapie
    > samego urzedu?

    Zależy od urzędu. Byle to załagodzenie nie okazało się szantażem.

    --
    pozdrawiam
    Adam