    From: "kaktusior" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z...tesciami
    Date: Tue, 7 Dec 2004 22:46:18 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@bxr6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ..myslalem, ze jasno napisalem, ale widze, ze niekoniecznie...
    ..dom jest na zone, bo to zona go kupila, a nie zaden spadek etc.
    Tesciowie tam mieszkaja na takich samych zasadach, jak ja.
    Aha...zona chce sprzedac dom i mieszkac bez nich, bo dopiero
    'akcja z woda' Jej pokazalala, ze jej rodzice maja 'nie rowno'.
    Lepiej mieszkac w mieszkaniu, ale sami i spokojnie niz ze schiziorami, z
    czym zreszta sie calkiem zgadzam.
    ...moje pytanie dot. raczej temu, aby zapobiec 'bejzbolowi'...i dzialac
    zgodnie z prawem, niz bez....dlatego wolalem tu zapytac o jakies przepisy.
    Co do mediow w ogole, to ja moge za to im odciac prad, tzn. faze :)
    Ze slupa ida przewody na pietro, nawet mam uprawnienia elektryczne, wiec
    no problem dla mnie faze im odciac...ale to przeciez bezsens...
    ..Oni mi wode i gaz, to ja im prad? Makarbra :/
    Co do zarzutu malych emerytur....tesciowa byla dyrektorka banku...
    ...wiec 'sorry' :/

    Pozdrawiam

    PS. Te teksty dot. PZPR, dawnych czasow, SLD etc..zenada.