  • 1. Data: 2004-12-06 19:27:23
    Temat: Tepsa - jakie mam szanse?
    Od: v...@g...pl (T.)

    Ze wzgledu na balagan typowy dla tepsy z powodu wyimaginowanego zadluzenia
    zablokowano mi stacje (od tygodnia nieczynna). Pomimo ciaglych interwencji i
    obietnic natychmiastowego odblokowania nic sie nie dzieje - czuje sie jak
    skonczony pioneczek w starciu z paneinkami z BL, ktore ewidentnie robia ze
    mnie glupa...Dlatego chce zerwac umowe o swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych Z WINY TP S.A. (to istotne) i pozostawic sobie tylko
    umowe o swiadczenie uslug teleinformatycznych, cyli Neo. Czy ktos sie
    orientuje, jak zachowa sie tepsa w tej sytuacji, gdy do Neo potrzebna jest
    aktywna linia, a ta zostanie zdezaktywowana z ich winy. Umowa o Neo jest
    osobna umowa i bede domadal sie realizowania tej uslugi...Moze ktos juz to
    przerabial, moze cos podpowie? Z gory wielkie dzieki za wszelakie
    podpowiedzi i sugestie.
    T.

  • 2. Data: 2004-12-06 20:41:56
    Temat: Re: Tepsa - jakie mam szanse?
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    T. napisał(a):
> [...]
    > osobna umowa i bede domadal sie realizowania tej uslugi...Moze ktos juz to
    > przerabial, moze cos podpowie? Z gory wielkie dzieki za wszelakie

    Najpierw poczytaj regulaminy i umowę ;)
    Z tego co pamiętam usługa NEO może być świadczona tylko w stosunku do
    klienta, który ma abonament (co najmniej) standardowy.
    Za nieuzasadniona przerwę w świadczeniu usługi masz prawo odliczać 1/15
    (chyba teraz) opłaty z każdy pełny dzień przerwy.
    Reklamacje - tylko pisemne, poleconym z potwierdzeniem odbioru, adres
    znajdziesz na fakturze (górny lewy róg).
    Więcej dowiesz się na grupach alt.pl.neostrada i pl.misc.telefonia - ale
    najpierw poczytaj archiwa, bo Cię pogonią ;)
    nn