  • 31. Data: 2004-12-09 16:47:32
    Temat: Re: Problem z...tesciami
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    news:cp974t$5ki$3@localhost.localdomain...
    > Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    > W takim razie, na nic te tytuły przed i po nazwisku. Za wąskie horyzonty.

    Doprawdy? Czy ja muszę być również specjalistą z prawa karnego, bo mam
    doktorat w ogólności z przedmiotów ścisłych? Muszę też być specjalistą od
    interpretacji prozy? Czy doktorat z prawa też implikuje konieczność
    znajomości wszystkich języków programowania? Pani ma ograniczone w glowie
    skoro pani tak mysli, ze jak ktos ma dr to musi wiedziec WSZYSTKO. Doktorat
    dostaje sie za prace naukowa w bardzo waskim zakresie specjalizacji. Pani
    zobaczy sama gdy pani dorosnie do tego wieku, zeby starac sie o doktorat.

    > Teść w/w odnosi się do mechanizmów KAŻDEJ władzy.

    W szczególnosci równiez do wladzy SLD. Wladza Walesy nie byla az tak swinska
    wobec nas "koni", jak swinie w Folwarku Zwierzecym.

    > Do A. Lawy:
    > pozdrawiam
    > Justyna

    Pustyna chyba w glowie, a nie Justyna.