  • 1. Data: 2003-06-11 10:07:03
    Temat: wniosek urlopowy
    Od: " szymon" <u...@N...gazeta.pl>

    Czy prawo okresla dokladnie, na ile dni przed urlopem nalezy zlozyc wniosek
    urlopowy.
    Czy istnieje przepis mowiacy, ze jezeli chce miec urlop w czerwcu to wniosek
    musze zlozyc najpozniej do 5-go czerwca.
    Dziekuje.

  • 2. Data: 2003-06-11 10:13:08
    Temat: Re: wniosek urlopowy
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Czy prawo okresla dokladnie, na ile dni przed urlopem nalezy zlozyc
    wniosek
    > urlopowy.
    nie

    > Czy istnieje przepis mowiacy, ze jezeli chce miec urlop w czerwcu to
    wniosek
    > musze zlozyc najpozniej do 5-go czerwca.
    Zobacz co na ten temat mówi Regulamin Pracy w Twoim zakładzie - możliwe, że
    macie tam zamieszczone tego rodzaju obostrzenia. Poza tym, przecież
    Pracodawcy nie zaskakujesz urlopem, bo urlop wybierasz zgodnie z planem
    urlopów (zatwierdzonym zapewne w grudniu ubiegłego roku).

    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-11 10:36:11
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Pracodawcy nie zaskakujesz urlopem, bo urlop wybierasz zgodnie z planem
    > urlopów (zatwierdzonym zapewne w grudniu ubiegłego roku).

    Witam,
    co za przykładna firma ...

    Paweł

  • 4. Data: 2003-06-11 12:49:51
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > co za przykładna firma ...

    Jasne, kunamolek, że taka firma podoba mi się, jeszcze powinnaś podać we
    wniosku urlopowym ... ojaki urlop chodzi ..... bo jeśli chodzi o urlop na
    żądanie to może Cię bodnąć pracodawca ..... dajesz wniosek najpóźniej w dniu
    rozpoczęcia urlopu i jest dobrze (potem wracasz i czekasz tylko na
    wypowiedzenie :))))) ).
    Jeśli chodzi o urlop wypoczynkowy .. to tak jak wspomniała poprzedniczka ..
    wg planu urlopu lub po konsultacjach z pracodawcą ....... bo konamolek nie
    każdy musi mieć w tej chwili plan urlopów :)))))))

    pozdrawiam
    fart