  • 11. Data: 2006-05-18 11:34:09
    Temat: Re: Problem z UPC
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 May 2006 10:25:39 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Problem w tym, czy to do czego zobowiązauł się pytający to
    > zobowiązanie pieniężne. Moim zdaniem tak, choć np. Era tak to
    > próbuje obchodzić:
    > "Abonent przyjmuje na siebie:
    > 2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w
    > sieci Era przez okres 12 pełnych Cykli rozliczeniowych;"

    Zobowiązanie niepieniężne do płacenia abonamentu (bo z tym sie wiąże
    utrzymanie SIMa)? Nieźli geniusze tam pracują...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2006-05-18 11:47:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Arek napisał(a):

    > Najpierw może naucz się co znaczą słowa a potem ich używaj bo się
    > ośmieszasz.

    > Oczywiście jest nieważna. Polecam uwadze kodeks cywilny oraz ustawę
    > Prawo telekomunikacyjne.
    >
    > I wszystko na temat.
    >
    > TP SA przegrywa w tej chwili sprawę za sprawą, odnośnie swoich rzekomo
    > obowiązujących "kar umownych".

    To podaj jakieś przykłady.

    p. m.

  • 13. Data: 2006-05-18 12:40:37
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:
    [..]
    > To podaj jakieś przykłady.

    Niestety nie dysponuję lexem ani czymś podobnym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 14. Data: 2006-05-18 12:52:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Arek napisał(a):
    > Użytkownik mvoicem napisał:
    > [..]
    >
    > Niestety nie dysponuję lexem ani czymś podobnym.

    To w takim razie skąd wiesz że TPSA przegrywa sprawę za sprawą?

    p. m.

  • 15. Data: 2006-05-18 16:46:33
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    > ze słowem oczywiście bym uważał

    > niby dlaczego nie?

    Niby dlaczego tak?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2006-05-18 16:50:17
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik mvoicem napisał:
    > [..]
    >
    > Niestety nie dysponuję lexem ani czymś podobnym.

    Jedyne czym dysponujesz, to niewyparzona geba. Jak na spory prawne - troche
    malo. Ale na wicepremiera sie nadasz ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2006-05-18 16:54:30
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik SQ|wysyn napisał:
    > Jedyne czym dysponujesz, to niewyparzona geba. Jak na spory prawne -
    > troche malo. Ale na wicepremiera sie nadasz ...

    Zadzwoń do rzecznika TPSA i zapytaj dlaczego zmienili wzory umów,
    albo do dowolnego GSMa.

    A potem wróć tu i przeproś ludzi za wprowadzanie ich w błąd i narażanie
    na straty.

    zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 18. Data: 2006-05-18 18:17:43
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Arek napisał(a):

    > Zadzwoń do rzecznika TPSA i zapytaj dlaczego zmienili wzory umów,
    > albo do dowolnego GSMa.
    >
    > A potem wróć tu i przeproś ludzi za wprowadzanie ich w błąd i narażanie
    > na straty.

    Jak już ktoś kogoś naraża, to ty swoimi wymysłami ludzi którzy są na
    grupie od niedawna i nie zdążyli się zorientować n/t twoich poglądów.

    Jeżeli twoje kontrowersyjne stwierdzenia mają potwierdzenie w faktach,
    to podaj te fakty. Bo jakoś chyba jesteś jedynym który wie cokolwiek na
    temat przegrywania przez TPSA procesów jeden za drugim za stosowanie kar
    umownych.

    p. m.

  • 19. Data: 2006-05-18 18:41:18
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    > Zadzwoń do rzecznika TPSA i zapytaj dlaczego zmienili wzory umów,
    > albo do dowolnego GSMa.
    >
    > A potem wróć tu i przeproś ludzi za wprowadzanie ich w błąd i narażanie na
    > straty.

    Błyskotliwe łosiątko nawet nie zauwazyles, ze dyskusja dotyczy umowy z UPC a
    nie z tepsa. Masz intelekt najwyzszego wicepremiera.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2006-05-18 18:52:59
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:
    > Jak już ktoś kogoś naraża, to ty swoimi wymysłami ludzi którzy są na
    > grupie od niedawna i nie zdążyli się zorientować n/t twoich poglądów.

    Jakich moich poglądów?

> [...]
    > to podaj te fakty. Bo jakoś chyba jesteś jedynym który wie cokolwiek na
    > temat przegrywania przez TPSA procesów jeden za drugim za stosowanie kar

    Koniec języka za przewodnika :

    http://www.tp.pl/prt/pl/o_tp/serwis_prasowy/kontakt

    Arek

    --