  • 1. Data: 2006-05-17 22:37:02
    Temat: Problem z UPC
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    Witam.
    Miałem internet w UPC i umowę podpisąną na 12 miesięcy. Rzecz miała miejsce
    w wynajętym mieszkaniu. Po ośmiu miesiącach byłem zmuszony do zmiany miejsca
    zamieszkania więc rozwiązałem umowę . Kara za zerwanie umowy z winy klienta
    to 300zł. Napisałem podanko do UPC, że zmiana miejsca zamieszkania nie była
    z mojej winy i że jestem w dalszym ciągu zainteresowany ich usługami jeśli
    są w stanie mi je świadczyc (na osiedlu na którym obecnie mieszkam inny
    dostawca ma wyłącznośc) z prośbą o odstąpienie od kary. Niedawno dostałem
    pisemko, że jednak zapłacic muszę. Zaś jakiś miesiąc temu dzwonił do mie
    gośc z centrali UPC i obiecywał mi że wszystko będzie ok i że nie będę
    musiał nic płacic. Czy mogę się jakoś powoływac na tą rozmowę tel. ??
    Wiem też ze np w TPS jesli abonent zmienia miejsce zamieszkania a tepsa nie
    jest w stanie mu świadczyc usług to odstępuje od kary. Jak to się ma do
    operatorów internetowych??
    POMOCY

  • 2. Data: 2006-05-17 22:41:50
    Temat: Re: Problem z UPC
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Młody napisał:
    > Witam.
    > Miałem internet w UPC i umowę podpisąną na 12 miesięcy. Rzecz miała miejsce
    [..]

    Mogą Cię w dupę pocałować.
    Nie ma czegoś takiego jak kara umowna.
    Jeżeli w umowie nie było podanej kwoty ULGI z tytułu długiego czasu
    podpisania umowy to mogą se ... wiesz co :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2006-05-17 22:51:40
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    bUŁA ZAZNACZONA KARA 300 ZŁ.

  • 4. Data: 2006-05-17 23:01:34
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Młody napisał:
    > bUŁA ZAZNACZONA KARA 300 ZŁ.

    Karę to sobie mogą zaznaczać, prawnie nic to nie jest warte.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 5. Data: 2006-05-17 23:52:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 May 2006 01:01:34 +0200, Arek napisał(a):

    > Karę to sobie mogą zaznaczać, prawnie nic to nie jest warte.

    Tak jak i Twoje porady.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-05-18 03:57:24
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    > Karę to sobie mogą zaznaczać, prawnie nic to nie jest warte.

    JA bym na miejscu Młodego tego bełkotu Arka nie słuchał. Kara jest
    oczywiscie ważna, jesli tak przewiduje umowa.
    Podpisując umowę mogles zapytac, jakie przewiduje możliwości w zakresie
    zmiany miejsca swiadczenia usługi.
    Natomiast rozmowa telefoniczna nie ma w sprawie żadnej mocy prawnej.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2006-05-18 06:24:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQ|wysyn napisał(a):
    > Kara jest oczywiscie ważna, jesli tak przewiduje umowa.

    ze słowem oczywiście bym uważał

    > Natomiast rozmowa telefoniczna nie ma w sprawie żadnej mocy prawnej.

    niby dlaczego nie?

    KG

  • 8. Data: 2006-05-18 10:25:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-18, SQ|wysyn <sq|wysyn@sq|wysyn.pl> wrote:

    > JA bym na miejscu Młodego tego bełkotu Arka nie słuchał. Kara jest
    > oczywiscie ważna, jesli tak przewiduje umowa.

    Twierdzenie, że jak coś stoi na papierze, to oczywiście jest ważne to
    taki sam bełkot.

    Problem w tym, czy to do czego zobowiązauł się pytający to
    zobowiązanie pieniężne. Moim zdaniem tak, choć np. Era tak to
    próbuje obchodzić:
    "Abonent przyjmuje na siebie:
    2.1. zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w
    sieci Era przez okres 12 pełnych Cykli rozliczeniowych;"

    Czy zatem Era i UPC mają rację? Czy to są zobowiązania niepieniężne?

    Renata

  • 9. Data: 2006-05-18 11:01:11
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:
    [..]
    > Czy zatem Era i UPC mają rację? Czy to są zobowiązania niepieniężne?

    Nie mają.
    Pokazują to przegrywane sprawy przez TP SA , dotyczące podobnych zapisów
    przy neostradzie.

    Umowy tych firm pokazują tylko jakiej "klasy" prawników mieli przy ich
    sporządzaniu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 10. Data: 2006-05-18 11:04:47
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik SQ|wysyn napisał:
    > JA bym na miejscu Młodego tego bełkotu Arka nie słuchał. Kara jest

    Najpierw może naucz się co znaczą słowa a potem ich używaj bo się
    ośmieszasz.

    > oczywiscie ważna, jesli tak przewiduje umowa.

    Oczywiście jest nieważna. Polecam uwadze kodeks cywilny oraz ustawę
    Prawo telekomunikacyjne.

    I wszystko na temat.

    TP SA przegrywa w tej chwili sprawę za sprawą, odnośnie swoich rzekomo
    obowiązujących "kar umownych".

    zdrówka
    Arek

    --