  • 31. Data: 2006-05-19 04:27:27
    Temat: Re: Problem z UPC
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    Użytkownik "Młody" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e4imqf$24hh$1@news.mm.pl...
    > ok ok
    > Możecie trochę sprecyzowazc na co mam sie powolac wysylając kolejne
    > pisemko do nich??

    Nie, bo NIE znamy umowy która z UPS podpisałeś. To ONA decyduje, a nie nasze
    genialne rady.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 32. Data: 2006-05-19 06:42:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    SQ|wysyn napisał(a):
    > Niby dlaczego tak?

    umowa jak każda inna
    nie mieszajmy skuteczności i możliwości udowodnienia

    KG

  • 33. Data: 2006-05-19 09:41:39
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 maj o godzinie 20:41, na pl.soc.prawo, SQ|wysyn napisał(a):

    > Błyskotliwe łosiątko nawet nie zauwazyles, ze dyskusja dotyczy umowy z UPC a
    > nie z tepsa. Masz intelekt najwyzszego wicepremiera.

    A wychodzisz z założenia że UPC (nie UPS!!!) nie działa na podstawie prawa
    telekomunikacyjnego?
    Hahahah - powiedz nam o Wielki SQrwysynie - jakie usługi świadczy UPC?

    Nie pisz o UPS - firmie spedycyjnej.

    Gdzie Twój ... hmmmmm .... intelekt?

    --
    Herbi
    19-05-2006 11:41:38

  • 34. Data: 2006-05-19 09:43:09
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 19 maj o godzinie 06:27, na pl.soc.prawo, SQ|wysyn napisał(a):

    > Nie, bo NIE znamy umowy która z UPS podpisałeś.
    ^^^^^
    Zakuta pało !!!!
    Po kiego czorta mieszasz w ten wątek firmę spedycyjną ???????

    --
    Herbi
    19-05-2006 11:43:08

  • 35. Data: 2006-05-19 11:07:00
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik SQ|wysyn napisał:
    > Owszem, majac IQ 150 trudno sie z osobnikami majacymi IQ dwucyfrowe (jak
    > ty) dyskutuje.

    To skąd ten kompleks na tym punktcie??

    zdziwiony
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 36. Data: 2006-05-19 21:06:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SQ|wyżyn [###sq|wyżyn@sq|wyżyn.pl.###] napisał:

    > Dokładnie. Nie ma przede wszystkim mocy dowodowej.

    Co to jest "moc dowodowa"?

    > A i co do oświadczenia woli skladanego ustnie w imieniu firmy przez
    osobe
    > nieupowazniona (a takim jest przeciez telefonistka - tam raczej nie
    > siedza czlonkowie zarzadu lub inni z pelnomocnictwami). Tez nie
    sadze,
    > by sąd przyjął taki argument, że telemarketer REPREZENTUJE firmę i
    jego
    > oświadczenia są wiązące.

    To już problem firmy i telemarketera. W razie wątpliwości osobę czynną
    w siedzibie przedsiębiorstwa uważa się za uprawnioną do załatwiania
    normalnych bieżących spraw. Moim zdaniem opisana sprawa była normalną
    bieżącą.

  • 37. Data: 2007-03-24 16:30:29
    Od: anka011<a...@g...com>

    Uwazam, ze w tym wypadku nie powinienes sie martwic tym zastrzezeniem kary
    umownej. Nawet gdyby przyjac, ze chodzi o swiadczenie niepieniezne, to
    niewykonanie umowy musi byc przez Ciebie zawinione. Trudno mowic o
    jakiejkolwiek winie przy zmianie miejsca zamieszkania - tym bardziej, ze wyraziles
    chec kontynuowania wykonywania umowy, to oni nie sa w stanie Ci tego
    zapewnic. Rowniez polecam lekture kc. Pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 38. Data: 2007-03-24 16:37:21
    Od: anka011<a...@g...com>

    A... i jeszcze jedno. Wierzyciel (w tym wypadku UPC) nie ma obowiazku
    wykazywania tego ze poniosl szkode. Malo tego, nawet kiedy udowodnisz, ze jej
    nie poniosl, kare umowna trzeba zaplacic. Z tym ze w Twojej sytuacji decydujace
    jest kryterium winy. A raczej jej braku po Twojej stronie. I na to sie wlasnie
    powolaj. O koniecznosci zaistnienie przeslanki winy po Twojej stronie nie mowi
    wprost kc, jednak komentarze i orzecznictwo SN sa jednoznaczne. Poza tym, ja
    tez uwazam ze jest to swiadczenie pieniezne. A to z gruntu wyklucza jakakolwiek
    kare umowna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info