  • 1. Data: 2006-05-17 20:06:58
    Temat: Firma i wersja skrócona
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Czy w wersji skróconej firmy w dg skróceniu może ulec imię i nazwisko,
    np. do postaci inicjałów? Np:
    firma: Agencja Nieruchomości Jan Kowalski
    skrót: JK Agencja Nieruchomości
    lub: Agencja Nieruchomości JK

    I przy okazji - czy imię i nazwisko może wystąpić w dowolnym miejscu
    firmy, na początku lub w środku, czy tylko na końcu?

    z góry dziękuję
    pzdr
    Marcin

  • 2. Data: 2006-05-17 20:59:31
    Temat: Re: Firma i wersja skrócona
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w wersji skróconej firmy w dg skróceniu może ulec imię i nazwisko,
    > np. do postaci inicjałów?

    Tak, ale tylko wtedy, gdy tak masz zapisane w dowodzie osobistym :)

    > I przy okazji - czy imię i nazwisko może wystąpić w dowolnym miejscu

    W praktyce tak. Nie słyszałem, aby ktos miał z tym problem.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2006-05-18 08:26:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marcin wrote:

    > Czy w wersji skróconej firmy w dg skróceniu może ulec imię i nazwisko,
    > np. do postaci inicjałów? Np:
    > firma: Agencja Nieruchomości Jan Kowalski
    > skrót: JK Agencja Nieruchomości

    Zasadniczo w jednoosobowej DG żadne przepis nie przewiduje istnienia
    czegoś takiego jak "wersja skrócona". Więc sądzę, że nie masz problemu.

  • 4. Data: 2006-05-18 08:40:55
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    jureq napisał(a):
    > Zasadniczo w jednoosobowej DG żadne przepis nie przewiduje istnienia
    > czegoś takiego jak "wersja skrócona". Więc sądzę, że nie masz problemu.

    Czyli na czym się to opiera? Taka świecka tradycja? :)

    http://www.gdansk.pl/ogolne/co_i_jak/wpg/Druki/Zglos
    zenie_dzialalnosci_gospodarczej.pdf
    (nazwa - jeeli działalnosc bedzie wykonywana pod nazwa)
    *(skrót nazwy)*

    Czy mam rozumieć, że skrót nie jest uregulowany w ogóle więc też nie
    ma przeciwskazań przed żadnymi skrótami? Czy też to, że skróty w ogóle
    nie mają podstaw i przez to nie są wiele warte?

    pzdr
    M.

  • 5. Data: 2006-05-18 10:29:37
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    > Czy mam rozumieć, że skrót nie jest uregulowany w ogóle więc też nie
    > ma przeciwskazań przed żadnymi skrótami? Czy też to, że skróty w ogóle
    > nie mają podstaw i przez to nie są wiele warte?

    Masz rozumieć, że twoją "firmą" jest twoje imię i nazwisko + ewentualnie jakiś
    dodatek.