  • 1. Data: 2003-08-19 05:59:06
    Temat: Problem z TPSA.
    Od: "Orzech" <f...@p...onet.pl>

    Wiec zaczne od tego ze zalozylem sobie NEO+. Telefon jest na moja matke na
    ktora jest sporzeadzona umowa. Ja podpisalem umowe swoim imieniem i
    nazwiskiem(mam inne nazwisko). Jestem zameldowany w tym lokalu. I mam
    pytanie czy umowa jest wazna? Bo niechce zapłacic za założenie i
    abanomanent...

    Z góry dzieki...

  • 2. Data: 2003-08-19 06:53:39
    Temat: Re: Problem z TPSA.
    Od: Dredd<...@...pl>

    Powiem tak: umowa z pewnością rodzi skutki. Jak nie takie jak w niej
    przewidziano to odszkodowawcze (chodzi o ewentualne naprawienie
    szkody jeśłi Ty wprowadziłeś swego kontrahenta w błąd a TPSA
    poniesie w związku z tym jakieś koszty )

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-19 09:01:26
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Dredd<...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > szkody jeśłi Ty wprowadziłeś swego kontrahenta w błąd a TPSA
    > poniesie w związku z tym jakieś koszty )

    A swoją drogą, to jakich czasów dożyliśmy, ludzie zawierają umowy, ale
    wywiązywać się z nich to już nie chcą.
    Jeżeli delikwent przy zawwieraniu umowy już zakładał, że nie chc zapłacić, to
    podpada pod oszustwo - art. 276 k.k. jak sądzę,

    pzdr

    marek radwański

  • 4. Data: 2003-08-22 18:55:09
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>