  • 1. Data: 2003-08-18 23:58:57
    Temat: Teściowa !
    Od: "mariusz" <w...@w...pl>

    Mam problem , mieszkam z żoną i córka w mieszkaniu ADM , mieszkanie to jest
    na teściową
    która od 10 lat z nami nie mieszka , na stałe osiadła w Szwecji , ale jest
    na stałe zameldowana
    w Polsce , w jaki sposób możemy nabyć praw do tego mieszkania ??, czy jest
    taka możliwość ??.
    Zmusza nas do opuszczenia tego mieszkania. Jest jakaś szansa wyrolowania
    teściowej??.

    Mario

    begin 666 Okrzei.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM/:W)Z96D-"D9
    ..D]K<GIE
    M:0T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IW86=A;VM =VEN:V]W<VMI+G!L#0I2
    @158Z,C P,S X,3A4,C,U.#4W6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2003-08-19 01:24:00
    Temat: Re: Teściowa !
    Od: "marzena" <m...@i...pl>

    "mariusz" <
    Jest jakaś szansa wyrolowania
    > teściowej??.

    niezle

  • 3. Data: 2003-08-19 05:37:46
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Mam problem , mieszkam z żoną i córka w mieszkaniu ADM , mieszkanie to
    jest na teściową....

    A co to za forma własności ? (ADM kojarzy mi się raczej z najmem lokalu)

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-08-19 17:20:05
    Od: poreba <d...@p...com>

    "mariusz" <w...@w...pl> niebacznie popelnil

    > Mam problem ,[...] Jest jakaś szansa wyrolowania teściowej??.
    Hmm, a co konkretnie masz na myśli?
    AFAIK w GB niedawno ('90) znieśli prawny zakaz ożenku z byłą
    teściową. Jeżeli rolowanie nie łamie szwedzkiego prawa a żona nic
    przeciwko nie ma- swawolcie do woli!

    --
    pozdro
    poreba