  • 1. Data: 2005-04-04 13:28:15
    Temat: Problem z PIT-11
    Od: "Mirosław Stefański" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kolega zadał na naszym lokalym forum pytanie
    ale pozwalam sobie na przekazanie tego pytania
    na grupę - gdzie zapewne otrzyma fachowe odpowiedzi
    lub jakąś podpowiedź dobrą...
    ---
    "...Mam problem z otrzymaniem pit11 za 2004 od firmy.
    Co robić jak się rozliczyć by nie narazić się US.
    Na domiar złego firma mieści się aż we Wrocławiu, nie odpowiada
    na korespondencję i nie można się dodzwonić.

    Z tego co wiem to właściciele narobili przekrętów i siedzą!
    Pracowałem tam 1 miesiąc i 6 dni w 2004 roku i z dokumentów
    mam tylko umowę o pracę..."
    ---

  • 2. Data: 2005-04-04 14:44:31
    Temat: Re: Problem z PIT-11
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > Z tego co wiem to właściciele narobili przekrętów i siedzą!
    > Pracowałem tam 1 miesiąc i 6 dni w 2004 roku i z dokumentów

    Zawiadom US ze pracodawca nie wywiazal sie z obowiazku doreczenia PIT - 11 i
    w zwiazku z tym nie masz mozliwosci wlasciwie rozliczyc sie z US. Oni sami
    zrobia z nim porzadek.
    Pozdr Maver

  • 3. Data: 2005-04-04 21:27:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maverick31 wrote:

    > Zawiadom US ze pracodawca nie wywiazal sie z obowiazku doreczenia PIT - 11 i
    > w zwiazku z tym nie masz mozliwosci wlasciwie rozliczyc sie z US. Oni sami
    > zrobia z nim porzadek.

    i próbowac się rozliczyć samemu
    jeżeli wiesz ile zarabiałeś ile pieniędzy dostałes, to powinno ci się
    udać wyliczyć co powinno być na pit-11
    na tej podstawie wylicz swój pit-37
    dołącz twoje wyliczenia pit-11 i wyślij im to razem z listem
    wyjasniającym o co chodzi.
    oczywiście zawiadomienie od US we Wrocławiu wyślij od razu listem
    poleconym, ze do dnia dzisiejszego nie dostałeś pit-11
    kopie listu i potwierdzenie wysłania trzymaj mocno.

  • 4. Data: 2005-04-04 22:01:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    witek napisał(a) :

    > i próbowac się rozliczyć samemu

    Zgadzam się.

> [...]
    > udać wyliczyć co powinno być na pit-11
    > na tej podstawie wylicz swój pit-37
    > dołącz twoje wyliczenia pit-11 i wyślij im to razem z listem

    Zalecałbym ostrożność. Miałem podobny przypadek. Wolałem to
    wpisać jako dochód inny i zapłacić od tego podatek.
    Pieniądze za umowę na czas nieokreślony dostałem przelewem.
    Bodajże za 2 miesiące. I za te miesiące nie dostałem już PIT-u.

    Postaw się w miejscu kontroli skarbowej. Ty masz mieć PIT-11. Nie
    masz. Masz jakiś wpływ na konto, bez poświadczenia za co. Tytuł
    przelewu nic nie znaczy.
    Pewnie nie miałem racji, ale dla świętego spokoju wolałem
    zapłacić podatek. Miałem wtedy ważniejsze sprawy niż te kilkaset
    zł i lata dochodzenia swojego:-(

    > oczywiście zawiadomienie od US we Wrocławiu wyślij od razu listem
    > poleconym, ze do dnia dzisiejszego nie dostałeś pit-11

    To koniecznie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 5. Data: 2005-04-04 22:31:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > Pewnie nie miałem racji, ale dla świętego spokoju wolałem zapłacić
    > podatek. Miałem wtedy ważniejsze sprawy niż te kilkaset zł i lata

    Jak sa to niewielkie pieniądze, to w sumie mozna.
    Wielki podatek z tego nie naroście.
    A korektę pit można zrobić zawsze.