  • 21. Data: 2004-10-07 00:04:47
    Temat: Re: Problem z NASK
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2004-08-07, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    Znalazłem ten starawy wątek...

    > Owszem. Czy o rozwiązaniu umowy decyduje "zaprzestanie świadczeń" ?
    > Jeśli NASK zaprzestał świadczenia (wycofał wpisy w DNS) to co
    > przemawia za tym, że umowa "trwa" ?
    > Bo jeśli umowa trwa to wszystkie dyskusje o rozwiązaniu są bezzasadne.

    Czyli, jeżeli nask nie zaprzestał świadczenia - to należy rozumieć, że umowa
    trwa?

    A ja miałem taką sytuację: miałem pewną domenę, z powodu poważnych problemów
    finansowych spóźniłem się z zapłatą (dzwoniła jakaś paniusia, potwierdziłem,
    że zapłacę... zapłaciłem z kilkudniowym opóźnieniem). Nadszedł koniec roku.
    Po Nowym Roku zacząłem planować uruchomienie na tej domenie jakiegoś serwisu,
    żeby może jakieś pieniądze z tego były. Jakież było moje zdziwienie, gdy
    okazało się, że... domena jest oddelegowana do jakiejś nieznanej mi firmy!
    Osobnik ze strony NASK-u powiedział, że to z uwagi na "niezapłacenie w
    terminie", i najbezczelniej oświadczył wprost: "domeny Panu nie oddam".

    Czy w świetle tego, co tu czytam - miałbym szansę na jakieś odszkodowanie
    lub zadośćuczynienie ze strony NASK-u? Chciałbym wyraźnie zwrócić uwagę,
    że NASK (bez jakiegokolwiek powiadomienia) odebrał mi domenę jakiś czas _PO_
    uregulowaniu przeze mnie zaległości
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 22. Data: 2004-10-07 05:32:04
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > że NASK (bez jakiegokolwiek powiadomienia) odebrał mi domenę jakiś czas _PO_

    Skad wiesz ze PO UREGULOWANIU?

    Tylko nie pisz ze kilkudniowe opoznienie to byly 4 dni albo tydzien...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2004-10-07 09:14:57
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    On 2004-10-07, rezist.com <s...@p...com> wrote:

    > Skad wiesz ze PO UREGULOWANIU?

    Z danych na stronach NASK o zmianie delegacji domeny.

    > Tylko nie pisz ze kilkudniowe opoznienie to byly 4 dni albo tydzien...

    Kilka dni po terminie wyznaczonymn przez tę babkę
    --
    pozdrowienia

    Z.