  • 1. Data: 2004-08-04 07:17:56
    Temat: jak jest z paszportem
    Od: "zanzarus" <z...@p...onet.pl>

    Sam juz nie wiem jak ktoś wie to proszę o pomoc

    więc jutro chcę się wybrać do Wiednia ale niestety moj kierowca ( jade
    busem) nie ma paszportu ma tylko "mowy" dowód polski, czy bedziemy mieli
    jakies problemy na granicy ?? polsko-czeskie i czesko - austriackiej ??

    --
    @@@@@@@@@@@@
    Z pozdrowieniami : Zanzarus

  • 2. Data: 2004-08-04 08:34:14
    Temat: Re: jak jest z paszportem
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl>

    zanzarus wrote on 2004-08-04 09:17:

> [...]
    > busem) nie ma paszportu ma tylko "mowy" dowód polski, czy bedziemy mieli
    > jakies problemy na granicy ?? polsko-czeskie i czesko - austriackiej ??

    Na granicy polsko-niemieckiej nie ma problemu nawet ze starym dowodem
    (sprawdzone parę dni temu). Więc nie sądzę, zeby na polsko-czeskiej się
    czepiali. Gorzej moze być na czesko-austriackiej ....

    Pzdr
    Pośpiech

  • 3. Data: 2004-08-04 10:13:47
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Piotr Pospieszny
    Wed, 04 Aug 2004 10:34:14 +0200 napisałeś:

    > Na granicy polsko-niemieckiej nie ma problemu nawet ze starym dowodem
    > (sprawdzone parę dni temu). Więc nie sądzę, zeby na polsko-czeskiej się
    > czepiali. Gorzej moze być na czesko-austriackiej ....

    a to dlaczego?
    http://www.sg.gov.pl/poradnik/index.asp?id=17
    http://www.sg.gov.pl/poradnik/index.asp?id=17&roz=11
    4
    " Do przekraczania granic i wjazdu do państw członkowskich Unii
    Europejskiej zarówno starej ?15?, jak i do 9 nowo przystępujących oraz
    państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego (Lichtenstein, Norwegia,
    Islandia) uprawniają następujące dokumenty: paszport (zarówno w
    okładkach koloru granatowego - starszej edycji, jak i w okładkach koloru
    bordowego) lub dowód osobisty (zarówno nowego, jak i starego wzoru
    ?książeczkowy?)."
    --
    Laik

  • 4. Data: 2004-08-04 11:33:43
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    w zeszlym tygodniu na fiumicino pani po okazaniu jej starego dowodu
    powiedziala "what's this" miala bardzo zszokowana mine.. nie chcialo sie nam
    tlumaczyc, dalismy paszport.

  • 5. Data: 2004-08-04 23:27:06
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Laik napisał(a):
    > Cześć Piotr Pospieszny

    > a to dlaczego?

    Bo Austria nie graniczy z Polska? :)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 6. Data: 2004-08-05 09:17:22
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl>

    Drwal wrote on 2004-08-05 01:27:

    > Bo Austria nie graniczy z Polska? :)

    I dokładanie o to mi chodziło.
    Przejeżdżając na stary dowód przez granicę polsko-niemiecką, celnik
    niemiecki wziął do ręki mój dowód, a polski celnik powiedział mu, że
    jest OK, Niemiec się pokiwał tylko głową i sprawa załatwiona :)
    Na granicy czesko-austriackiej z wiadomych względów nie ma polskich
    celników, więc i podpowiadać nie ma kto :)

    Pzdr
    Pośpiech

  • 7. Data: 2004-08-06 12:47:09
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Piotr Pospieszny
    w wiadomości <news:cestvq$blv$1@atlantis.news.tpi.pl> z Thu, 05 Aug 2004
    11:17:22 +0200 przeczytałem:

    > I dokładanie o to mi chodziło.
    [...]
    > celników, więc i podpowiadać nie ma kto :)

    powinni miec wzory dokumentow wszystkich panstw, odprawa nie polega na
    podpowiadaniu choc w praktyce to pewnie ulatwia.
    jesli wspomniany kierowca nie ma paszportu, to i tak sprawa jest oczywista
    - jedzie na dowod. ma takie prawo. jesli z powodu niekompetencji
    urzednikow na granicy zostanie cofniety - coz, pozostaje zlozyc skarge.

    --
    Pozdrawiam, Laik.
    Zabraniali mi przebywac w zlym towarzystwie, a zostawiali mnie samego ze